Zoran Torbica, direktor srpskog Centra za razvoj interneta, pokrenuo je na Twitteru inicijativu kojom od hrvatske Vlade traži više putokaza za Beograd na našim autocestama.
Torbica je primijetio da u Hrvatskoj, od Zagreba pa do granice sa Srbijom, gotovo i nema putokaza za Beograd pa je na Twitteru pokrenuo inicijativu da se to promijeni. Predložio je prijateljima na ovoj društvenoj mreži da fotografiraju sve znakove diljem Srbije koji pokazuju put prema Hrvatskoj ne bi li promijenili praksu u našoj zemlji, piše srpski Alo.
Tviteraš je došao i u kontakt s Vladom RH preko njihova Twitter-profila, a naša mu je Vlada nakon toga poslala link na zakon kojim mu sugeriraju da to nije njihova odgovornost.
– Prepiska još uvijek traje i nadam se da ćemo na kraju ostvariti cilj. Važno je reći da ovo nije akcija razdvajanja nego spajanja, a podržali su je i hrvatski tviteraši – kaže Torbica.
HAC: Putokaz se postavlja kod najbližeg čvorišta
Hrvatskoj Vladi nije trebalo dugo da odgovori srpskim tviterašima. Odgovor na njihovu inicijativu poslali su im preko službenog Twitter računa Vlade RH.
–Promet na autocesti se prioritetno usmjerava prema odredištu najvišeg ranga (makroregionalni centri u RH) koji postoje na trasi, odnosno cestovnom pravcu (Zagreb, Split, Rijeka, Osijek, Varaždin i dr.), a koji prema odredištu vode neovisno koliko je taj cilj udaljen od konkretnog raskrižja (čvorišta). Nadalje, promet prema susjednim zemljama vodi se prema glavnim gradovima i značajnijim regionalnim središtima u susjednim državama (Trieste, Ljubljana, Maribor, Budapest, Beograd, Sarajevo i dr.) i ti ciljevi se u pravilu počinju označavati na interregionalnim čvorištima (u pravilu na raskrižjima dvaju europskih cestovnih pravca, E-cesta) koji su najbliži državnoj granici – stoji u odgovoru HAC-a koji je Vlada objavila na Twitteru.
– U konkretnom slučaju, vezano za označavanje cilja Beograd, na Paneuropskom koridoru X, odnosno autocesti A3, najbliže interregionalno čvorište prema Republici Srbiji je čvorište Sredanci (križanje europskih pravaca E70/E73, odnosno autocesta A3 i A5 ), na kojem je cilj Beograd označen kao glavni cilj daljinskog vođenja prometa i kao takav postoji sve do državne granice (GP Bajakovo) – priopćio je HAC.
Dodaju kako se sličan, gotovo jednak koncept vođenja prometa, primjenjuje i u susjednim zemljama.
valjda ih je blam da pisu da im je od 1918 /s kratkom pauzom od 41- 45/ gl.grad bg