S obzirom na „podijeljenost“ grada u Vukovaru je zadnjih 20-ak godina mnogo toga duploga, a od 31. siječnja Vukovarci se mogu pohvaliti i da vjerojatno jedini u Hrvatskoj imaju i dupli gradski autobusni prijevoz.
Razlog tome je javni natječaj, koji je proveden krajem prošle godine, na kojem je Čazmatrans Vukovar poslije 50-ak godina izgubio koncesiju za gradski autobusni prijevoz u Vukovaru. Koncesiju je, sukladno provedenome natječaju, dobila tvrtka Slavonija Bus. Oni su gradskim prijevozom u Vukovaru trebali početi 1. siječnja, ali se na rezultate žalio Čazmatrans Vukovar tako da je početak rada novoga koncesionara gradskog prijevoza u Vukovaru morao čekati do 31. siječnja. A, od nedjelje Vukovarci svjedoče slici na autobusnim stajalištima kako jedan iza drugoga stoje parkirani autobusi dva prijevoznika. Na taj način građani Vukovara, jedini u Hrvatskoj, mogu birati žele li se voziti autobusima Čazmatransa Vukovar ili pak Slavonija Busa. Još je interesantnije što imaju gotovo identičan vozni red tako da na autobusna stajališta dolaze u minut dva razlike, a tako i odlaze.
Direktor Čazmatransa Vukovar Robert Šimleša kaže kako njegova tvrtka ima potpisan ugovor o obavljanju prijevoza do okončanja žalbenog postupka i potpisivanja ugovora s odabranim koncesionarom te da im iz Grada Vukovara nitko nije javio s kojim datumom se prekida ugovor.
- Valjda ćemo i to dobiti. Kako god Čazmatrans Vukovar nastavlja i dalje s prijevozom i to temeljem dozvole za županijski prijevoz. S obzirom da nemamo opterećenja koncesijske naknade cijena pojedinačne karte će biti niža i iznositi će 6 kuna. Očekujemo kako ćemo najvećim dijelom izgubiti putnike čiji prijevoz sufinancira Grad. Na građanima je da ocijene kvalitetu i odaberu prijevoznika s kojim će se dalje voziti, rekao je Šimleša.
U isto vrijeme direktor putničkog prometa Slavonija Busa Josip Matijašević kaže kako Čazmatrans Vukovar prijevoz putnika obavlja nezakonito te da očekuje da se ta situacija što brže riješi.
- Ovo je u najmanju ruku poslovno nekorektan potez. Slavonija Bus je pobijedila na natječaju i sukladno tome obavlja gradski autobusni prijevoz u Vukovaru. Gradska koncesija je iznad svega i ona se mora poštivati. Očekujemo od Grada Vukovara, kojemu mi, kao tvrtka, plaćamo koncesiju i od čega oni ostvaruju određeni prihod, da riješe što prije ovaj problem. Postoje načini za to i mi to kao koncesionar i očekujemo, rekao je Matijašević.
Podsjetio je na sličnu situaciju u Slavonskom Brodu kada je prijevozniku, koji nije dobio posao u gradu, ali je imao županijsku koncesiju, Grad nije dozvolio uopće da staju na gradska autobusna stajališta.
- Ne znam odakle sada toliki trud da se obavlja gradski prijevoz u Vukovaru od te druge tvrtke kada su ranije govorili kako je to neisplativo. Koliko sam čuo najavljuju i niže cijene autobusnih karti. Pa neka onda ne plaćaju gorivo, radnike i tko zna što sve pa će karta biti još jeftinija. Ovo je poslovna nekorektna odluka kakve nema nigdje u Hrvatskoj. Vjerujemo kako će se sve brzo riješiti, rekao je Matijašević.
A, dok se nastali problem ne riješi građani Vukovara će do daljnjega moći birati s kojim autobusnim prijevoznikom će se dalje voziti. Mnogi se već šale na način da idućih dana očekuju i dodatne pogodnosti s ciljem da se opredijele baš za njih tipa besplatna kava ili svaka peta vožnja besplatna i sl.
VIDEO Policija odvela vlasnika koji je otvorio svoju teretanu na Trešnjevci
I,,,, tako veliš,,, minut, dva razlike?