dani komunikacija

Wolff i Trillhaas oduševili predavanjem o digitalnom formatu

dani komunikacija,rovinj,portal (1)
Foto: Željko Lukunić/PIXSELL
1/4
17.05.2013.
u 13:17

Na nacionalnom festivalu marketinških komunikacija okupilo se više od 1200 ljudi iz marketinških agencija, njihovih klijenata i studenata marketinga i komunikacija, što je svakako premašilo sva očekivanja.

Predavanjem Patricka Wolffa i Goetza Trillhaasa o važnosti digitalnog formata, njegovoj primjeni i mogućnosti da se klijentima ponudi potpuna usluga u digitalnom okruženju započeo je službeni program Dana Komunikacija koji se održavaju u Rovinju u hotelu Lone.

Organizatori, Damir Ciglar iz HURA-e i Jan Jilek iz IAB-a već prvoga dana zadovoljni su postignutim. Kažu, na nacionalnom festivalu marketinških komunikacija okupilo se više od 1200 ljudi iz marketinških agencija, njihovih klijenata i studenata marketinga i komunikacija, što je svakako premašilo sva očekivanja.

- Priželjkivali smo toliki broj posjetitelja, ali nismo vjerovali da ih možemo ostvariti. Više smo nego zadovoljni - poručio je Ciglar. Da su Google, Facebook i Youtube platforme koje se zasigurno trebaju iskoristiti za oglašivanje i da će se broj njihovih korisnika do 2020. godine i više nego udvostručiti domaćim je stručnjacima objasnio Goetz Trillhaas navodeći ih da se konkretni potezi moraju upravo zbog te činjenici poduzimati već sada.

- Lani je internet korisnika bilo dvije dok je mobilnih korisnika izbrojano pet milijardi. Prva stvar koju ljudi ujutro rade je preko mobitela provjeravaju svoje mailove, nove vijesti, pogledaju Facebook. To je područje koje se mora iskoristiti i to odmah sada. Ako pogledamo nekoliko godina unazad, Apple se nije nadao ovakvom uspjehu. Dapače, govorilo se da ih mobiteli uopće ne zanimaju, ali su započeli s promjenama i danas ostvaruju izuzetne rezultate. Zbog širenja tržišta, ali i činjenice da pametni telefoni postaju sve jeftiniji do 2020. godine očekuje se da će internet korisnika biti pet milijardi dok će onih mobilnih biti deset milijardi - rekao je za svog predavanja Goetz Trillhaas. Naime Trillhaas već osam godina radi za Google, dok je u internetskom poslovanju od 1998. godine, a Patrick Wolff svoju kompaniju e-wolff osnovao je još za vrije studija u svojoj garaži. Danas je njegova kompanija i tim dio priznate međunarodne obitelji Googleovih agencija partnera za događanja i radionice.

Posjetitelji su do sada također imali priliku poslušati predavanja Richarda Bonner- Daviesa, predsjednika McCann WorldGroup za središnju i istočnu Europu koja uključuje više od 30 tržišta od Švicarske do Kazahstana.

Kao i predavanje Randalla Rothenberga, predsjednika IAB-a, koji je posjetiteljima govorio o budućnosti digitalnog oglašavanja. Naglasio je kako digitalno oglašavanje ima manu - ono se ne može precizno mjeriti.

- Digitalno oglašavanje raste osam puta brže nego ekonomija SAD-a - poručio je Randall. Naime kompanije poput Googlea, Yahooa, Microsofta, AOL-a, The New York Timesa zaslužne su za prodaju preko 86 posto oglasa u SAD-u.

Večeras se pak očekuje dodjela nagrada za Nagradu X, Mixx i IdejaXica..

>>Počeli Dani komunikacija: Okupili se vrhunski stručnjaci iz svijeta

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije