Poželjno odredište

Zagreb i London od travnja će povezivati tri aviokompanije

zrakoplov
Foto: Dusko Marušić/PIXSELL
1/2
18.09.2016.
u 09:16

Osim s Croatia Airlinesom i British Airwaysom, između Zagreba i Londona moći će se putovati i niskobudžetnim Monarch Airlinesom

Niskobudžetni avioprijevoznik Monarch Airlines od travnja sljedeće godine uvodi izravne linije iz Londona i Manchestera u Zagreb. London i Zagreb povezivat će tri puta tjedno, a Manchester i glavni hrvatski grad dva puta tjedno.

– Dodali smo još jedan glavni grad u svoju mrežu. U Zagrebu raste broj putnika proteklih nekoliko godina i taj hrvatski grad je idealna city break destinacija – naveli su u Monarchu pri predstavljanju novih linija. Ta aviokompanija će na novi putnički terminal zagrebačkog aerodroma Franjo Tuđman, koji bi trebao biti otvoren u prvom tromjesečju sljedeće godine, slijetati zrakoplovima airbus A320 i A321 sa 180 odnosno 214 sjedišta.

Monarch je britanska aviokompanija s flotom od 34 zrakoplova, a lani je prevezla oko 5,7 milijuna putnika. Dolaskom Monarcha na Pleso, glavni hrvatski grad će s Londonom povezivati čak tri aviokompanije.

Naime, ta dva grada trenutačno povezuju hrvatski nacionalni avioprijevoznik Croatia Airlines i britanska nacionalna aviokompanija Britsh Airways. Ni na jednoj liniji iz Zagreba neće biti tako snažna konkurencija. Monarch će pri tome povezivati Pleso s londonskim aerodorom Gatwick, dok Croatia i Britsh slijeću na najveću londonsku zračnu luku – Heathrow.

Zagreb je već prije bio povezan s tri linije s Londonom. Do prije dvije godine na toj se liniji s Britishem i Croatia Airlinesom borio drugi najveći europski avioprijevoznik easyJet, no u jesen 2014. ta aviokompanija se povukla. Razlog je bio dolazak koncesionara na zagrebački aerodrom i povećanje cijena usluga.

>> Putnici bez hrane i pića morali provesti noć na aerodromu. Indijke za 3000 kn iznajmile auto i vozača da ih vozi u Zagreb

Ključne riječi

Komentara 5

DU
Deleted user
10:43 18.09.2016.

Jesenti milu bigulicu, ako je Monarch Airlines niskobudžetni prijevoznik, zašto onda u članku nema ključnog podatka o tome koliko će stajati jednosmjerna odnosno povratna karta na relaciji Zagreb - London? Dragi naš novinarski Bohutinski Jožek, komu trebaju takve poluinformacije?

AD
adrian1
11:17 18.09.2016.

iz zagreba ne postoje jeftini letovi za nigdje jer nema dovoljne konkurencije, čak i tzv. low cost nabiju cijene jer znaju da mogu

MI
mirkozlikovski
12:09 18.09.2016.

Potpuno je znanstveno-terminološki pogrešno takve prijevoznike zvati niskobudžetnim. Ispravan je naziv niskotarifni. Naziv proizlazi iz riječi low-cost, što se odnosi na cijenu karte te na snižavanje cijena poslovanja samih kompanija pa se u znanstvenoj terminologiji u Hrvatskoj koristi termin niskotarifni. Budžet Ryanair-a, Wizz-a, EasyJet-a i ostalih je ogroman. Npr. Ryanair u floti ima 355 aviona, što ga svrstava među najveće u svijetu. Iako bi se (teoretski) lowcost prijevoznici trebali povezivati s niskim budžetom ljudi koji s njima putuju, niti to nije točno, jer takve letove ne koriste samo i isključivo ljudi s niskim budžetom za putovanje. Stoga nema nikakvog opravdanja za korištenje termina niskobužetni. U krajnjoj liniji bi engleski naziv bio lowbudget, a nije.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije