Coca-Cola objavila je danas analizu Državnog inspektorata Republike Hrvatske koja otklanja svaku sumnju u kvalitetu i zdravstvenu ispravnost naših proizvoda, navode iz kompanije. Kao što se može vidjeti u zapisniku, Državni inspektorat Coca-Cola Hrvatskoj je 8. studenog privremeno zabranio prodaju Romerquelle Emotion okus brusnica nar od 330 mL s oznakom 12.2023. LI7Q, naložio povlačenje svih proizvoda te vrste s tržišta te naredio da iz Coca-Cola Hrvatske "učinkovito i točno obavijesti kupce o razlozima povlačenja".
Kompanija je od tada bila štura s informacijama, no u zapisniku je otkriveno što su poduzeli. Coca-Cola Hrvatska u izvješću podnesenom 14. studenog navodi kako su u sedam dana obišli 604 direktna kupca, dodatno obišli još 3831 kupaca, te su cijelu količinu od 3623 komada boca zatečenih na tržištu vratili na skladište.
U zapisniku također stoji da je boca iz kafića u Rijeci dio serije proizvedene u Coca-Cola Austriji 17.ožujka, iz koje je u Hrvatsku ukupno distribuirano 300.940 boca. Cijela ta serija bila je u prometu na hrvatskom tržištu.
Cijeli zapisnik možete pogledati ovdje:
Dan nakon što krenule panične poruke po društvenim mrežama kako je dio Coca-Colinih pogona kontaminirano kiselinom, a određeni broj ljudi počeo se javljati s navodnim simptomima trovanja nakon ispijanja gaziranih pića, iz same kompanije naveli su da je trovanje u Rijeci izolirani slučaj. U prvim priopćenjima rekli su kako posluju po najvišim standardima te da su poslali uzorke neovisnom akreditiranom laboratoriju na daljnju analizu. Nalaz Državnom inspektorata pokazao je da je sporna samo bočica iz riječkog kafića te da je u njoj bila jaka lužina.
VIDEO Reakcija Coca-Cola Hrvatske na slučaj trovanja