CRKVA POZIVA NA RED
Povratak na članak

Zastupnici katolici u Saboru moraju slušati Crkvu, a ne partiju

Među zastupnicima koji su dali svoj glas "za" priličan je broj onih koji se deklariraju kao katolički vjernici, ali im je stranačka stega bila važnija od savjesti.

Komentari 380

MR
mravac8
13:11 16.05.2012.

MK 12:21 Ali si ti prvi spomenuo Hitlera. A nisi na primjer nove religije, nastanak protestantizma, na primjer .... iako bi više odgovaralo temi. 12:29 Ne radi se o meni osobno. Radi se o tome da 99 posto današnjih djevojakaojaka ne ulaze nevine u brak. Radi se o tome da je danas poželjno da mladi imaju seksualne odnose prije braka da bi vdjeli slažu li se i u krevetu. Pače, veliki dio mladih i živi danas skupa prije braka u zajedničkom domaćistvu da bi vidjeli da li im odgovara zajednički život. To je vrlo daleko od tradicionalnog braka i naši djedovi bi pali u nesvjest da čuju za nova pravila. Jesu li bolja? Mislim da jesu.

VL
Avatar MK
MK
13:11 16.05.2012.

Da je Miklenic rekao... \"Zastupnici katolici u Saboru moraju slušati Gay-Lobby, a ne Crkvu\" ...bio bi heroj!

VL
MR
mravac8
13:18 16.05.2012.

AlanFord Naravno da uloga Crkve slabi. Pa prije su krunili kraljeve i careve. Dakle, nitko nije mogao biti kralj ako svećenik ne kaže da je to volja Božja. Ostalo da i ne nabrajam. Kroz povijest su postojale tri elite -e - plemićka, svečenićka i vojna.

VL
CC
Chicago Chicago
13:21 16.05.2012.

Nije mi jasno zbog cega je nasa Crkva toliko konzervativna da ne kazem tvrdokorna? Sto je razlog?

VL
AL
AlanFord
13:23 16.05.2012.

16.05.2012. u 13:18h mravac8 je napisao/la: _____ Da se malo našalim, nije ni zemlja mogla biti okrugla, ako to nije potvrdila crkva :) Da slabi, sve više među mladima se može primjetiti odmak od onog što kaže crkva, i krozz povijest do danas, mislim da će crkva kao takva za jedno 100-200 godina izgubiti značaj. Na kraju i crkva danas kaže sama da je u svojevrsnoj krizi, javljaju se i mnogi koji crkvu smatraju glavnom kočnicom razvoja. Vidjet ćemo kako će se sve razvijati.

VL
Avatar MK
MK
13:24 16.05.2012.

16.05.2012. u 13:11h mravac8 je napisao/la: >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Nit sam rekao da se o tebi radi nit da se radi o 99% djevojaka. Ja sam rekao da se radi o vjernosti kao takvoj. ...ti se slobodno orijentiraj po devijaciji - a a ne po tome sto 99% ljudi stvarno duboko u svome srcu i dusi zeli, samo odu pre daleko sami pa su u sukopu interesa i nemaju pravo to sto stvarno zele traziti! ...no neznam zasto bi ja sa tobom raspravljo o tome, ako je za tebe tvoj partner samo netko iz skupine 99%. ...sve je to skupa vec odmaknulo daleko od prave zelje i prave istine - pa se zadovoljavamo sa \"manje\"!

VL
AL
AlanFord
13:25 16.05.2012.

16.05.2012. u 13:21h Chicago Chicago je napisao/la: ______ Oduvijek je bila, a nekad je čak u tome i bila okrutna. Zato se Ivan Pavao i ispričao za sve što je crkva radila.

VL
CH
CH2710
13:25 16.05.2012.

. 16.05.2012. u 13:21h Chicago Chicago je napisao/la: Nije mi jasno zbog cega je nasa Crkva toliko konzervativna da ne kazem tvrdokorna? Sto je razlog? ========================================================================== Razlog je u... dragom novcu... i želji da mogu gospodariti... s teško vjerski zatucanim narodom.

VL
DE
delmat
13:29 16.05.2012.

Zastupnici u Saboru ne moraju slušati Crkvu, ali moraju slušati svoju savijest. Ako zastupnici ne mogu razmišljati svojom glavom što će nam uopće Sabor. Najbolje da svaka stranka ima samo jednog zastupnika i ovisno o broju mandata koje je stranka osvojila taj jedan zastupnik glasa u ime svih njih. Na taj način bi uštedili stotine milijuna kuna, a rezultati bi bili isti kao i dosad.

VL
Avatar MK
MK
13:30 16.05.2012.

16.05.2012. u 13:23h AlanFord je napisao/la: 16.05.2012. u 13:18h mravac8 je napisao/la: _____ Da se malo našalim, nije ni zemlja mogla biti okrugla, ako to nije potvrdila crkva :) Da slabi, sve više među mladima se može primjetiti odmak odak od onog što kaže crkva, i kroz povijest do danas, mislim da će crkva kao takva za jedno 100-200 godina izgubiti značaj. Na kraju i crkva danas kaže sama da je u svojevrsnoj krizi, javljaju se i mnogi koji crkvu smatraju glavnom kočnicom razvoja. Vidjet ćemo kako će se sve razvijati. >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> ...to su obicna glupetanja puna predrasuda o ljudima koji su uz crkvu. ...ja cvrsto vjerujem u autokorektiv crkve, i prihvacam cinjenicu da je Isus upravo Petra izabrao da je sagradi - za kojeg je znao da ce ga zatajiti. Vjerujem da je crkva svoju zadacu (koliko se od ljudi od krivi i mesa moze ocekivati) kroz dva disucljecja vise nego odlicno ispunila. ...a satelitska blebetanja je uvjek bilo.

VL
MR
mravac8
13:32 16.05.2012.

MK *Gle Mravac to ti sa svojim partnerom riješi* Pišeš, a poslije toga tvrdiš da se ne radi o meni osobno?!

VL
MR
mravac8
13:36 16.05.2012.

MK Međutim, tješi činjenica da vi stvarno niste svjesni koliko se svijet mijenja. Jer da jeste možda bi pokušali zaustaviti promjene. Ovako, uvjereni da svijet i dalje njeguje *tradicionalne vrijednosti* ne uočavate da od tradicionalnih vrijednosti od prije 50 godinaa nema ništa. Shodno tome, svijet se može i dalje mirno mijenjati a da se vi previše ne upličeta. A i kad se upletete nikto vas ozbiljno ne shvati, odnosno postižete kontraefekt. Kao Mikelić sa ovim svojim uradkom.

VL
Avatar MK
MK
13:49 16.05.2012.

16.05.2012. u 13:36h mravac8 je napisao/la: ...ne mora se biti clan svake gluposti da bi se shvatilo koliko se svijet mjenja. ...meni je jasno da se \"nihilizam\" siri. ...i jasno mi je da zrtve \"nihilizma\" mene, koj stojim sa straneane i promatram i ponekad nesto i kazem, gledaju kao da samnom nesto nije okay.

VL
AL
AlanFord
13:49 16.05.2012.

16.05.2012. u 13:30h MK je napisao/la: ______ Isto kao što ljudi imaju pravo ne vjerovati u ono što ti pričaš.

VL
OB
-obrisani-
13:52 16.05.2012.

Pred nama je najveći Gospin blagdan - Uznesenje na nebo Uzašašće Radujte se narodi Dok su apostoli gledali na nebo, pokazali su im se dva anđela u bijelim haljinama i rekli: \' Ovaj Isus, koji je uzašao na nebo, takotako će opet doći, kao što ste vidjeli da je otišao na nebo.\'

VL
JO
joy
13:54 16.05.2012.

16.05.2012. u 13:03h MK je napisao/la: 16.05.2012. u 13:00h ENTUZIJASTA je napisao/la: MK Slažem se! Samo mi ovaj imperativ u naslovu smeta! Osim toga,izbori su dokazali da su narodu draži svećenici ljudi i domoljubi kao Grubišić,nego ovi Vatikanski karijeristi i prodane duše koje tvrde da je i Darda vlasništvo poduzeća iz Italije jer tako hoće Papa! >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> ...jako je puno Grubisic vec ucinio u Saboru - a novac koj zaradi lijepo daje za Karitas! ...vidjet ce ljudi kad vide - a ne kad sanjaju. Samo što zaboravljate da je Grubišić Crkva, tj. žalosno da je komentirate a ni neznate što je Crkva niti što grubišić govori i misli. Nego, eto, izvlačite sebi iz konektsta kako bi mogli zadovoljiti sami sebe i svoja uvjerenja.

VL
Avatar MK
MK
13:57 16.05.2012.

16.05.2012. u 13:32h mravac8 je napisao/la: MK *Gle Mravac to ti sa svojim partnerom riješi* >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Ne kuzim zasto bi samnom diskutirao svoje bolesne stavove o vjernosti, ako to nemozes kod kuce. Pa nije valjda da anonimno mozes bez dlakelake na jeziku, a kod kuce postajes diplomat. Ja sam protiv toga da se prometni znak mjenja samo zato jer ga se 99% ljudi ne pridrzava, a to je to sto ti meni govoris. Moze se mjenjati prometni znak - ali onda kada to i uvjeti nalazu. ...istina je - puno sudara gledamo jer se puno ljudi ne pridrzdavaju prometnih znakova. No deplaciran bi bio poziv na kolektivno nepostivanje prometnih znakova i pravila! ...Je, i ja sam se vec vozio pre brzo - ali mislim da to nije okay!

VL
Avatar MK
MK
14:01 16.05.2012.

16.05.2012. u 13:54h joy je napisao/la: 16.05.2012. u 13:03h MK je napisao/la: 16.05.2012. u 13:00h ENTUZIJASTA je napisao/la: MK Slažem se! Samo mi ovaj imperativ u naslovu smeta! Osim toga,izbori su dokazali da su narodu draži svećenici ljudi i domoljubioljubi kao Grubišić,nego ovi Vatikanski karijeristi i prodane duše koje tvrde da je i Darda vlasništvo poduzeća iz Italije jer tako hoće Papa! >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> ...jako je puno Grubisic vec ucinio u Saboru - a novac koj zaradi lijepo daje za Karitas! ...vidjet ce ljudi kad vide - a ne kad sanjaju. Samo što zaboravljate da je Grubišić Crkva, tj. žalosno da je komentirate a ni neznate što je Crkva niti što grubišić govori i misli. Nego, eto, izvlačite sebi iz konektsta kako bi mogli zadovoljiti sami sebe i svoja uvjerenja. >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> ...ja sam bio protiv toga da Grubisic ulazi u Sabor - na kraju je i pravo svakoga tko bira, da moze biti biran! I Crkva je bila protiv njegovog ulaska u Sabor. ...no tako dugo dok je Crkva protiv toga da je on tamo - on moze sto se mene tice raditi sto ga je volja u Saboru!

VL
DE
delmat
14:01 16.05.2012.

Crkva je jedna od najstarijih institucija i zajednica na svijetu i treba je poštivati. Ako vi militantni ateisti i komunisti možete vrijeđati Crkvu i vjernike i pisati svakakve nebuloze, zašto Crkva ne bi mogla imati svoje stajalište o bilo kojem javnom pitanju? Usporedite malo svoje komentare i tekstove sa stajalištima Crkve, pa ćete vidjeti tko je zatucan i glup.

VL
CC
Chicago Chicago
14:04 16.05.2012.

16.05.2012. u 13:52h Dracun je napisao/la: Pred nama je najveći Gospin blagdan - Uznesenje na nebo Uzašašće Radujte se narodi Dok su apostoli gledali na nebo, pokazali su im se dva anđela u bijelim haljinama i rekli: \' Ovaj Isus,sus, koji je uzašao na nebo, tako će opet doći, kao što ste vidjeli da je otišao na nebo.\' --------------------------------------------------------------------------- Mora da su bili napuseni,.....do daske.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.