CRKVA POZIVA NA RED
Povratak na članak

Zastupnici katolici u Saboru moraju slušati Crkvu, a ne partiju

Među zastupnicima koji su dali svoj glas "za" priličan je broj onih koji se deklariraju kao katolički vjernici, ali im je stranačka stega bila važnija od savjesti.

Komentari 380

Avatar MK
MK
12:46 16.05.2012.

16.05.2012. u 12:43h duncan_idaho je napisao/la: Svaki pravi katolik netreba slušati crkvu, nego se uvijek zapitati \"što bi Isus rekao\" >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> ...Isus bi rekao Petru, idi u Rim i sagradi moju Crkvu!

VL
OB
-obrisani-
12:46 16.05.2012.

Ispovijed bivšeg svećenika: \'‘slučaj Millingo’\' \' Nisam želio dvostruki život iako su mi to savjetovali. Noćima sam razgovarao s kolegama, koji su mi savjetovali da ne ostavljam službu, da mnogi žive dvostruki život i da neću biti iznimka Neka je je uzmem za domaćicu, kuharicu i sve će biti u redu \' Zapravo, u njegovu je slučaju (kao i u mnogima drugim) dijete došlo prije pa je nakon toga slijedilo vjenčanje

VL
AL
AlanFord
12:48 16.05.2012.

Crkva će u budučnosti sve više gubiti na značaju.

VL
EN
ENTUZIJASTA
12:48 16.05.2012.

Pravo je pitanje koga mora slušati Saborski zastupnik! Mišljenja sam da je idejna osnova-vlastita savjest jer bi i u tu klupu morao sjesti zbog dokazanih vrednota(znam da ovo zvuči utopistički i kad pogledamo zasjedanje i ovaj dopis,nasmijat ćemo se do suza). Crkva cijelo vrijeme tvrdi da se ne bavi politikom,pa je ovo degutantno, a bacanje oka na birački profil bi trebalo dati pravu sliku(nažalost je najviše \"mimokatolika\"pa rimokatolika pa ateista pa sve drugo). Znači da šutite!

VL
Avatar MK
MK
12:49 16.05.2012.

Partija će u budučnosti sve više gubiti na značaju.

VL
AL
AlanFord
12:50 16.05.2012.

Nema to veze s partijom, s kojom si vidim opterećen do granice ludila.

VL
Avatar MK
MK
12:52 16.05.2012.

16.05.2012. u 12:48h ENTUZIJASTA je napisao/la: >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> ...Crkva moze zauzeti stavove, jedino se nesmije donosti odluke za legislativu, exekutivu i judikativu. ...Ne mjesa se Crkva u partiju niti drzavne vlasti kao sto se Partija i Drzava mjesala u Crkvu kadada je od Stepinca trazila da se odvoji od Vatikana!

VL
Avatar MK
MK
12:53 16.05.2012.

Nema to veze s crkvom, s kojom si vidim opterećen do granice ludila.

VL
AU
autoritet
12:53 16.05.2012.

Ovaj Darko Pavičić treba ići radit u Red Carpet Ovako priglupo konstruiran članak tamo bi bio senzaciopnalno dobar

VL
OB
-obrisani-
12:56 16.05.2012.

16.05.2012. u 12:55h Dracun je napisao/la: *** deleted by admin *** zasto brises post? koga ti zapravo podrzavas?

VL
Avatar MK
MK
12:57 16.05.2012.

Zastupnici SDP-ovci u Saboru moraju slušati partiju, a ne Crkvu! ...u cemu je problem?

VL
AL
AlanFord
12:58 16.05.2012.

S čim bi bio opterećen ? Nebuloze. Kleći ti cijeli dan i moli što se mene tiće, govorim o tome da su stavovi crkve dosta konzervativni, dok u svijetu vidimo sve veći broj liberalnijeg pristupa po mnogim pitanjima.

VL
OB
-obrisani-
12:58 16.05.2012.

Zastupnici u saboru moraju slusati papu u rimu U procesu održanom u Houstonu (Texas) na kojem se sudilo 100 svećenika pedofila prozvalo se također i Ratzingera zbog ometanja pravde. Vatikan se pozvao na zakon po kojem državnici ne mogu biti suđeni sve dok su na čelu države. Papa je državnik države Vatikana doživotno. Američka vlada naredila je Sudu u Houstonu obustavljanje procesa protiv Ratzingera, koji je u međuvremenu postao Papa.

VL
Avatar MK
MK
13:00 16.05.2012.

16.05.2012. u 12:58h AlanFord je napisao/la: S čim bi bio opterećen ? Nebuloze. Kleći ti cijeli dan i moli što se mene tiće, govorim o tome da su stavovi crkve dosta konzervativni, dok u svijetu vidimo sve veći broj liberalnijegeg pristupa po mnogim pitanjima. >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> ...Znaci Crkvenjaci moraj slusati Liberale! To je znaci tvoj stavi...

VL
EN
ENTUZIJASTA
13:00 16.05.2012.

MK Slažem se! Samo mi ovaj imperativ u naslovu smeta! Osim toga,izbori su dokazali da su narodu draži svećenici ljudi i domoljubi kao Grubišić,nego ovi Vatikanski karijeristi i prodane duše koje tvrde da je i Darda vlasništvo poduzeća iz Italije jer tako hoće Papa!

VL
EN
ENTUZIJASTA
13:08 16.05.2012.

MK Nimalo nisam apologet niti sam pristupio Grubišićevoj osobi dubiozno već samo onako površno tumačim odraz onog što se melje po medijima i ostvarenih rezultata. Uostalom,po pitanju takve demokracije mi na um uvijek pada preplanuli Kenedy koji dobiva izbore upravo zato jer mu slika izgleda bolje na ekranu-toliko o površnosti i izvlačenju Grubišićevog lika iz konteksta u kojem sam se njime poslužio.

VL
Avatar MK
MK
13:03 16.05.2012.

16.05.2012. u 13:00h ENTUZIJASTA je napisao/la: MK Slažem se! Samo mi ovaj imperativ u naslovu smeta! Osim toga,izbori su dokazali da su narodu draži svećenici ljudi i domoljubi kao Grubišić,nego ovi Vatikanski karijeristi i prodane duše koje tvrde da jea je i Darda vlasništvo poduzeća iz Italije jer tako hoće Papa! >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> ...jako je puno Grubisic vec ucinio u Saboru - a novac koj zaradi lijepo daje za Karitas! ...vidjet ce ljudi kad vide - a ne kad sanjaju.

VL
AL
AlanFord
13:03 16.05.2012.

16.05.2012. u 13:00h MK je napisao/la: _____ Nigdje ja to nisam rekao da oni nekog moraju slušati.

VL
Avatar MK
MK
13:06 16.05.2012.

16.05.2012. u 13:03h AlanFord je napisao/la: 16.05.2012. u 13:00h MK je napisao/la: _____ Nigdje ja to nisam rekao da oni nekog moraju slušati. >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> ...ne moraju slusati - ali moraju gledati kako je to u svijetu sve liberalno ludilo! Ne?

VL
AL
AlanFord
13:09 16.05.2012.

16.05.2012. u 13:06h MK je napisao/la: ______ Gdje sam i to uopće rekao ? Ne imputiraj nešto što ne govorim :) Crkva ima pravo na svoj stav, dali ja igdje napadam crkvu ? Ne, samo kažem, crkva obićno ima dostaa konvervativnije stavove, od pitanja prezervativa, istosplolnih brakova, pristupa braku, pitanja abortusa, eutanazije itd itd itd, dok u svijetu vidimo da i kršćanske zemlje odbacuju neke dijelove, dali u potpunom liberalizmu (kao Nizozemska), ili u nekom srednjem zadržavajući neke vrijednosti samo kažem prema mom objektivnom mišljenju da uloga crkve kao takve slabi. Pa ne znam ni iz čega si ti zaključio da ja igdje govorim o partiji.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.