Boris Šunjić, šibenski ugostitelj, izrazio je svoje nezadovoljstvo na Facebooku zbog bizarne situacije koja mu se dogodila s norveškom gošćom u jednom od njegovih restorana, piše Šibenski.hr. Šunjić je opisao incident kao kap koja je prelila čašu – doslovno! Naime, jedna gošća iz Osla, Norveška, zahtijevala je da joj nadoknade 35 eura za haljinu koju je navodno oštetila kap crnog vina. "Sigla je danas u lokal (i to taksijem kojeg je sigurno platila 15-ak eura) da joj platimo 35 eura, koliko vrijedi njena uništena haljina. I to tako što je jedna kapljica, nakon što joj je konobar ulio čašu crnog vina, ostala s vanjske strane i kapnula na njenu haljinu", kazao je.
Pritom je tražila nadoknadu iako haljinu nije imala sa sobom u restoranu, već je ostala u hotelu. Ne vjerujući što mu se događa, voditelj lokala postavio joj je dva pitanja: "Kad vam već plaćam 35 eura, mogu li barem vidjeti tu haljinu?"
"Ne, ostala je u hotelu! Tko će mi platiti taksi tamo i natrag?" odgovorila je. „Je li ovakav zahtjev normalan, odnosno uobičajen u vašoj državi?" bilo je drugo pitanje voditelja. "Pa, baš i nije", rekla je „oštećena” gošća.
Šunjić je konačno isplatio iznos da bi izbjegao moguće negativne recenzije na platformama poput Googlea i Tripadvisora, koje, kako kaže, često služe kao sredstvo pritiska. U svojoj objavi Šunjić, osvrćući se na svoje 58-godišnje iskustvo u različitim poslovima, naglašava da mu ugostiteljstvo, posebno sezonsko, predstavlja najveći izazov. – Međutim, ružnijeg od masovnog, sezonskog ugostiteljstva još nisam vidio. Strava, najblaže rečeno. No, to je moj izbor, moj problem i nikakav razlog za kuknjavu. Idemo raditi dalje! – zaključio je Šunjić.
VEZANI ČLANCI:
A kako ce izbjeci recenziju ako joj plati? Pa moze mu uzet lovu i pisati opet sto hoce. Ne mogu vjerovati da se ljudi zamaraju recenzijama ako dobro rade