Unatoč uvjeravanju ministra gospodarstva Darka Horvata da će Vlada spasiti jamstva vezana za novogradnju 500, brod jaružar, belgijski naručitelj Jan de Nul odustao je od pregovaranja s domaćim političarima i povukao se pa je ministar financija Zdravko Marić iz proračuna morao izdvojiti još 920 milijuna kuna za dugove Uljanika.
Porezni su obveznici tako od početka krize zbog otkazanih i nedovršenih brodova izdvojili 4,4 milijarde kuna za dugove pulskog škvera. To bi značilo da je svaki zaposleni građanin Hrvatske dug Uljanika platio više od 2800 kuna. Ministar Marić izvijestio je i da je ostalo još oko 120 milijuna kuna koje će država morati podmiriti. Taj golemi iznos otišao je iz državne blagajne, a teško da će se i manji dio vratiti. Država u stečaju Uljanika treba preuzeti vlasništvo nad jaružarom, čija se vrijednost procjenjuje na oko milijardu kuna, ali neće ga lako unovčiti. Brod treba dovršiti i u to uložiti najmanje 200 milijuna kuna, a potom za njega pronaći kupca. Jan de Nul bi mogao biti zainteresiran, ali u ovim okolnostima teško je očekivati da će biti spreman platiti punu cijenu broda.
Neizvjesno je može li ga država uopće i ponuditi drugom kupcu s obzirom na to da je riječ o prototipu u koji je ugrađen i ‘know how’ naručitelja. Inače, u proračunu je i planiran iznos od ukupno 4,7 milijardi kuna za plaćanje jamstava za otkazane brodove pa se čini da je Marić dobro planirao, ali je i rasplet s Jan de Nulom pokazao da po pitanju odnosa s ulagačima u brodogradnju nije puno napravljeno. Velika se pompa digla i oko posjeta kineske delegacije iz najvećeg svjetskog brodogradilišta CSIC-a, ali ni od njih ne stiže odluka o ulaganju, a jedina su nada za 3. maj, koji ročište o stečaju ima idući tjedan.
Sjednica Vlade
Sto sad kaze amsterdamska kolicija (Skupina antihrvat kojima u hrvatskoj valjaju samo ustaske kune)kojih su se debelo namlatili od Hrvatskih poreznih obaveznika