– Zidovi nam čak pucaju na kući! Užas jedan! Čitavu godinu spavamo sa zatvorenim prozorom. Sjure se s nadvožnjaka i nitko ne uspori iako je ograničenje na 40. Susjeda kaže da će prodati kuću i odseliti se. Ovuda stalno voze kamioni u Koku, Kalnik, Biodar te je dobar dio prometa za Poduzetničku zonu Jalkovec. Tražili smo ležeće policajce prije nekoliko godina, ali ništa od toga – žali se Nevenka Kobal, stanarka Gospodarske ulice u Varaždinu.
Njezin susjed Stjepan Pomper dodaje da je nemoguće živjeti u toj ulici. Promet je dan i noć.
Na problem građana Gospodarske ulice upozoravaju i gradski vijećnici.
– Na križanju sa Zagrebačkom, kod nadvožnjaka, trebalo bi napraviti kružni tok. Osim u tvornice ovuda svi idu i na groblje u Biškupcu te na sajam – rekao je vijećnik Ilija Ivezić.
Probiti "kroz" kuću
– Treba riješiti i problem s onima koji ne daju živicu za nogostup u Mažuranićevoj, kojom i iz Gospodarske djeca idu u školu. Grad i županija stalno prebacuju lopticu jedno drugome – dodala je vijećnica Josipa Šipek, koja je također upozorila da mnogo kamiona dolazi s nadvožnjaka.
Gradonačelnik Ivan Čehok pak im je odvratio da su i rotor i uspornici "luk i voda".
– Treba probiti izlaz iz Gospodarske, preko zone Jalkovec, do jugozapadne obilaznice Varaždina. To je jedino pravo rješenje. Kamionski promet tada bi se i iz tih tvornica i iz zone Jalkovec usmjerio na obilaznicu. Otkupili smo jednu kuću kod groblja kako bi se produžila Gospodarska. Ali županija treba probiti cestu. A na križanju Gospodarske i Zagrebačke možemo predložiti rotor, no Županijska uprava za ceste mora se s time složiti – kaže Čehok. No mještani su sumnjičavi u vezi s produžetkom Gospodarske ulice.
Moći će još brže voziti?
– Ako to naprave, tek će se onda svi sjatiti u našu ulicu, koja će sve lijepo povezivati – zabrinuta je Nevenka Kobal.
– Opet bude sve isto, samo će kamioni projuriti još većom brzinom. Možda bi najbolje bilo da samo te tvornice preko zone Jalkovec spoje s obilaznicom, bez probijanja Gospodarske – kaže Stjepan Pomper.