'OBMANJIVANJE JAVNOSTI'

Župan Božo Galić (HDZ) odgovorio čelnicima Vukovara i vukovarskom HDZ-u: Kanal Dunav - Sava strateški je projekt

božo galić
Marko Mrkonjic/PIXSELL
21.11.2016.
u 17:30

Podsjeća i kako je u okviru donošenja Nacionalnog plana navodnjavanja, kao dio projekta kanala Dunav – Sava, ove godine dovršen je melioracijski kanal Biđ-Bosut, za potrebe navodnjavanja oko 8.500 ha poljoprivrednih površina.

Dan poslije završetka obilježavanja Dana sjećanja na žrtvu Vukovara 1991. godine župan vukovarsko-srijemske županije Božo Galić oglasio se priopćenjem pod nazivom:

Kome je potrebno obmanjivanje javnosti o strateškom projektu Višenamjenskog kanala Dunav – Sava!?

- Neosnovani su napadi od gospodina Damira Barne, ali i od ostalih, kako sam dio građevinskog lobija vezan uz navedeni kanal.  Takve  neistinite informacije vrijeđaju mene kao osobu, te vrijeđaju moju čast i dostojanstvo. Informacije koje su objavljene nisu točne niti potkrijepljene bilo kakvim dokazima, stoga će o tome više reći sud, navodi Galić u priopćenju.

Pojašnjava i da je višenamjenski kanal Dunav-Sava strateški projekt Republike Hrvatske kao i da su sve potrebne studije i istraživanja za izradu kanala napravljene. Napominje i da je Kanal od velikog značenja za razvoj poljoprivrede, odvodnje, navodnjavanja, vodnog gospodarstva, obrane od poplave, riječnog i kombiniranog prometa,  a samim time izuzetno je važan za razvoj Vukovara, i cijelog našeg kraja.

- Studije i istraživanja govore koliko je važan projekt kanal Dunav – Sava jer izgradnja tog kanala bila bi prvi kvalitetan korak u stvaranju prometnog koridora Podunavlje – Jadran, koji bi uz plovnu magistralu Europe (Rajna – Majna – Dunav) bio najpovoljniji kombinirani put od Jadrana do srednje Europe, kao i veza Hrvatske rijekom Dunavom do crnomorskih luka, čime bi značajno ojačala strateška pozicija Luke Vukovar, kaže Galić.

Podsjeća i kako je u okviru donošenja Nacionalnog plana navodnjavanja, kao dio projekta kanala Dunav – Sava, ove godine dovršen je melioracijski kanal Biđ-Bosut, za potrebe navodnjavanja oko 8.500 ha poljoprivrednih površina.  

- Što se tiče Bazenske luke Vukovar moram istaknuti kako o tome treba pronaći najbolje moguće rješenje koje je u interesu grada Vukovara i naše županije, a koje neće spriječiti izgradnju kanala Dunav – Sava. Luka Vukovar se mora razvijati uz proizvodnju i gospodarske aktivnosti u zaleđu. Za Luku Vukovar  se mora pronaći rješenje, budući danas, Luka zapošljava samo 70-80 ljudi i posluje s gubitkom, jer nema dovoljno prometa, kaže Galić.

Na kraju i ističe kako se sva borba za napredak može postići jedino uz mir, suradnju i zajedništvo, i političko i ljudsko!“

>> Investicija vrijedna 493 mil. kuna: U probni rad puštena crpna stanica na spoju kanala Dunav-Sava

Komentara 14

DJ
djurokinez2016
18:09 21.11.2016.

Svako neosnovano stopiranje gradnje kanala Dunav-Sava se može tumačiti kao plod lobista u korist razvoja luke Beograd.

MA
markobistric00
19:04 21.11.2016.

Ovo je trebalo biti već gotovo, a ne tek larmati o tome. Riječni prijevoj je najjeftiniji, a kanalom Sava - Dunav se dobiva to da se sa Save ne treba do Sjevernog mora ići preko Beograda. O navodnjavanju i smanjenju rizika od poplave da i ne govorimo. Samo laicima nije jasno da je ovaj projekt nužan i skraćuje put za 420 km za Hrvatske plovne putove.

AD
Adebisi
18:48 21.11.2016.

Umjesto da podrzimo ovakve i slicne projekte koji ce potaknuti razvoj tog dijela Hrvatske, oni se dovode u pitanje zbog osobnih,sitnih interesa te se vrijedjaju ljudi poput zupana Galica koji to nikako nisu zasluzili. Mi svi znamo tko jr kolikoo ucinio za nadu zupaniju, a ovo su lobisti koji pogoduju razvoju luke Beograd.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije