Dan poslije završetka obilježavanja Dana sjećanja na žrtvu Vukovara 1991. godine župan vukovarsko-srijemske županije Božo Galić oglasio se priopćenjem pod nazivom:
Kome je potrebno obmanjivanje javnosti o strateškom projektu Višenamjenskog kanala Dunav – Sava!?
- Neosnovani su napadi od gospodina Damira Barne, ali i od ostalih, kako sam dio građevinskog lobija vezan uz navedeni kanal. Takve neistinite informacije vrijeđaju mene kao osobu, te vrijeđaju moju čast i dostojanstvo. Informacije koje su objavljene nisu točne niti potkrijepljene bilo kakvim dokazima, stoga će o tome više reći sud, navodi Galić u priopćenju.
Pojašnjava i da je višenamjenski kanal Dunav-Sava strateški projekt Republike Hrvatske kao i da su sve potrebne studije i istraživanja za izradu kanala napravljene. Napominje i da je Kanal od velikog značenja za razvoj poljoprivrede, odvodnje, navodnjavanja, vodnog gospodarstva, obrane od poplave, riječnog i kombiniranog prometa, a samim time izuzetno je važan za razvoj Vukovara, i cijelog našeg kraja.
- Studije i istraživanja govore koliko je važan projekt kanal Dunav – Sava jer izgradnja tog kanala bila bi prvi kvalitetan korak u stvaranju prometnog koridora Podunavlje – Jadran, koji bi uz plovnu magistralu Europe (Rajna – Majna – Dunav) bio najpovoljniji kombinirani put od Jadrana do srednje Europe, kao i veza Hrvatske rijekom Dunavom do crnomorskih luka, čime bi značajno ojačala strateška pozicija Luke Vukovar, kaže Galić.
Podsjeća i kako je u okviru donošenja Nacionalnog plana navodnjavanja, kao dio projekta kanala Dunav – Sava, ove godine dovršen je melioracijski kanal Biđ-Bosut, za potrebe navodnjavanja oko 8.500 ha poljoprivrednih površina.
- Što se tiče Bazenske luke Vukovar moram istaknuti kako o tome treba pronaći najbolje moguće rješenje koje je u interesu grada Vukovara i naše županije, a koje neće spriječiti izgradnju kanala Dunav – Sava. Luka Vukovar se mora razvijati uz proizvodnju i gospodarske aktivnosti u zaleđu. Za Luku Vukovar se mora pronaći rješenje, budući danas, Luka zapošljava samo 70-80 ljudi i posluje s gubitkom, jer nema dovoljno prometa, kaže Galić.
Na kraju i ističe kako se sva borba za napredak može postići jedino uz mir, suradnju i zajedništvo, i političko i ljudsko!“
>> Investicija vrijedna 493 mil. kuna: U probni rad puštena crpna stanica na spoju kanala Dunav-Sava
Svako neosnovano stopiranje gradnje kanala Dunav-Sava se može tumačiti kao plod lobista u korist razvoja luke Beograd.