Ako se gradonačelnik očituje pozitivno na prijedlog ZET-a o novim cijenama javnog prijevoza, one idu gore i to od 25. siječnja. Ne očituje li se, cijene se svejedno dižu, a ako se Milan Bandić očituje negativno, šalje mu se novi prijedlog cijena – istaknula je danas na ZET-ovoj konferenciji za novinare Ljuba Žgela, rukovoditeljica ekonomsko-financijskog poslovanja u toj Holdingovoj podružnici.
Iako se očekivalo da će na konferenciji napokon biti i objavljeno koliko bi iznosile nove cijene karata, to se nije dogodilo.
– Mi samo predlažemo, a gradonačelnik odobrava – poručila je Žgela.
Tako su, barem do 25. siječnja, nove cijene i dalje nagađanja, a kupnja godišnjih karata nije moguća do početka veljače, kada bi nove cijene trebale stupiti na snagu. U srijedu je, podsjetimo, stigao i odgovor iz Grada, a kojem je dva dana prije poslan ZET-ov prijedlog novih cijena, u kojem piše da se Grad protivi poskupljenju prijevoza, s obzirom na gospodarsko stanje, te da čak prema njihovu izračunu poskupljenje iznosi 52 posto, a ne 39,9 posto kako je to izračunao ZET.
Iz ZET-a poskupljenje opravdavaju porastom troškova.
– Cijene rastu zbog ekonomskog stanja. Sve košta, i zakup tramvaja, buseva, a i došlo je do porasta cijene energenata. A što se tiče kvalitete usluga, ona je daleko iznad cijena – rekla je Ljuba Žgela.
Također, najvjerojatnije se ukida i plaćanje vožnje SMS-om, zasigurno se ide na povećanje broja kontrolora, a i povećanje iznosa kazne za vožnju bez karte. Kolika bi kazna bila, rečeno je da to nije još konkretno definirano, ali razmatra se o povećanju između 200 (koliko je sad) do 1000 kuna. Inače, gubitak ZET-a u 2011. godini procjenjuje se na oko 300 milijuna kuna, dok je u 2010. godini iznosio oko 270 milijuna kuna.
normalno-u novu cijenu želimo uvrstiti i povećane plaće za naše djelatnike koji su toliko opterećeni poslom da moraju povremeno volan predati u ruke maloljetnika da se oni odmore!sramotno!