Zagrebačkom gradskom prijevozniku hitno treba osoblje koje se brine za njegov vozni park i infrastrukturu. Raspisao je tako ZET tako natječaj kojim traže, i to na neodređeno, niz djelatnika iz zanimanja koji se tiču održavanja tramvaja i autobusa te samih prostorija ZET-ovi spremišta i garaža. Traže se tako autolimari, mehatroničari, bravari, autogumari, lakireri, monteri, tokari...
Ovo je potpuni popis zanimanja koja se traže: autoelektričar, autogumar, autolimar, automehaničar, bravar, brusač, čistač, električar, glodač, građevinski radnik, kotlovničar, lakirer, limar, mehatroničar, monter, stolar, strojobravar, tokar, vodoinstalater, zavarivač, vozač-parkirač. Za gotovo sva zanimanja traži se srednja stručna sprema (SSS). Potrebno je, dakako, da budu i zdravstveno sposobni za obavljanje ovog posla.
>>FOTO Ovo je 10 najpouzdanijih rabljenih automobila koje možete kupiti>>
"Uvjeti rada: moguć rad u smjenama, subotama, nedjeljama i blagdanima, moguć rad u vlazi, propuhu, buci, propuhu, na otvorenom, u radnim jamama", stoji u javnom pozivu objavljenom na stranicama ZET-a. Roka za prijavu nema, jer je poziv otvoren dokle god postoji potreba za radnicima.
Osim zanatlija, ZET ponavlja i potrebu za vozačima autobusa. Ako to žele, javiti se mogu i umirovljenici, koji će biti zaposleni na pola radnog vremena. "Na javni poziv za slobodno radno mjesto Vozač autobusa mogu se prijaviti korisnici mirovine, a koji ispunjavaju navedene uvjete. Zagrebački električni tramvaj će nakon provedenog selekcijskog postupka s odabranim kandidatima sklopiti ugovor o radu na određeno vrijeme za radno mjesto Vozač autobusa s nepunim radnim vremenom u trajanju od 20 sati tjedno", poručili su u ZET-u.
Kako smo već više puta pisali, ZET aktivno radi na popunjavanju svoje radne snage, s obzirom na to da su trenutni zaposlenici već u poodmakloj dobi te da je velik dio njih pred mirovinom. Prosječna dob djelatnika blizu je 50 godina, a znatan broj njih stariji je od 55. S vozačima je poseban problem taj što primanja koja im se nude nisu konkuretna u sektoru prijevoza, pa se mnogi ne žele javiti kako bi radili za 1200 do 1400 eura neto, koliko ih se otprilike plaća.
VEZANI ČLANCI:
Kojeg li čuda, niko se ne javlja na mizeriju od plaće, povećajte plaće i naknade za uvjete rada pa će se javiti i majstori i vozaći, za crkavicu niti budala se ne javlja!