NA NEODREĐENO

ZET-u hitno trebaju zanatlije: Roka za prijavu nema, zapošljavaju se limari, bravari, tokari...

Zagreb: Garaža ZET-a u Ozaljskoj
Foto: Jurica Galoic/PIXSELL
1/4
26.11.2024.
u 12:54

Moguć rad u smjenama, subotama, nedjeljama i blagdanima, moguć rad u vlazi, propuhu, buci, propuhu, na otvorenom, u radnim jamama, stoji u javnom pozivu objavljenom na stranicama ZET-a

Zagrebačkom gradskom prijevozniku hitno treba osoblje koje se brine za njegov vozni park i infrastrukturu. Raspisao je tako ZET tako natječaj kojim traže, i to na neodređeno, niz djelatnika iz zanimanja koji se tiču održavanja tramvaja i autobusa te samih prostorija ZET-ovi spremišta i garaža. Traže se tako autolimari, mehatroničari, bravari, autogumari, lakireri, monteri, tokari... 

Ovo je potpuni popis zanimanja koja se traže: autoelektričar, autogumar, autolimar, automehaničar, bravar, brusač, čistač, električar, glodač, građevinski radnik, kotlovničar, lakirer, limar, mehatroničar, monter, stolar, strojobravar, tokar, vodoinstalater, zavarivač, vozač-parkirač. Za gotovo sva zanimanja traži se srednja stručna sprema (SSS). Potrebno je, dakako, da budu i zdravstveno sposobni za obavljanje ovog posla. 

Zagreb: Garaža ZET-a u Ozaljskoj
1/5

"Uvjeti rada: moguć rad u smjenama, subotama, nedjeljama i blagdanima, moguć rad u vlazi, propuhu, buci, propuhu, na otvorenom, u radnim jamama", stoji u javnom pozivu objavljenom na stranicama ZET-a. Roka  za prijavu nema, jer je poziv otvoren dokle god postoji potreba za radnicima. 

Osim zanatlija, ZET ponavlja i potrebu za vozačima autobusa. Ako to žele, javiti se mogu i umirovljenici, koji će biti zaposleni na pola radnog vremena.  "Na javni poziv za slobodno radno mjesto Vozač autobusa mogu se prijaviti korisnici mirovine, a koji ispunjavaju navedene uvjete. Zagrebački električni tramvaj će nakon provedenog selekcijskog postupka s odabranim kandidatima sklopiti ugovor o radu na određeno vrijeme za radno mjesto Vozač autobusa s nepunim radnim vremenom u trajanju od 20 sati tjedno", poručili su u ZET-u. 

Kako smo već više puta pisali, ZET aktivno radi na popunjavanju svoje radne snage, s obzirom na to da su trenutni zaposlenici već u poodmakloj dobi te da je velik dio njih pred mirovinom. Prosječna dob djelatnika blizu je 50 godina, a znatan broj njih stariji je od 55. S vozačima je poseban problem taj što primanja koja im se nude nisu konkuretna u sektoru prijevoza, pa se mnogi ne žele javiti kako bi radili za 1200 do 1400 eura neto, koliko ih se otprilike plaća. 

VEZANI ČLANCI: 

Ključne riječi

Komentara 2

BJ
Barutanski jarak
14:39 26.11.2024.

Zanatlije su u bivšem Otomanskom carstvu. U Hrvatskoj su obrtnici.

KM
KMJ
13:46 26.11.2024.

Kaj, prvo hrvati nisu bili dovoljno dobri , sad nepalci, egipcani i afganistanci nisu dovoljno dobri?

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije