Okrugli stol

Bandić će karte ipak dati i zaposlenicima!

okrugli stol
Foto: PIXSELL
1/3
22.02.2011.
u 08:00

Nedostatak parkirališnih mjesta i “ponižavanje” građana koji nemaju gdje parkirati u parkirnoj zoni posla vruća su tema razgovora

Akcija Večernjeg lista Stop teroru Zagrebparkinga pobudila je više nego što se očekivalo reakcija Zagrepčana, i emotivnih. Bilo ih je na stotine. Problemi u odnosu grada i Zagrebparkinga prema građanima su toliki da je situacija postala neodrživa. Gojko Drljača, urednik gospodarske rubrike u Večernjem listu, upozorio je, primjerice, da su građani koji rade u drugoj i trećoj zoni, koji uopće ne mogu kupiti godišnje karte, postali građani četvrtog reda jer dok rade, otkucava parking-sat. Odgovorni u gradu sustavno ih ponižavaju, a u Zagrebparkingu se vade da oni samo provode odluke grada. Ipak nešto se, zahvaljujući Večernjem, mijenja.

Radna skupina gradskog Ureda za promet sada izrađuje plan koji će omogućiti kupnju mjesečnih i godišnjih karata i onima koji nemaju prijavljeno prebivalište u jednoj od parkirališnih zona! Bilo je i vrijeme.

Konačno rješenje

Konačno rješenje parking-bauka brojnim građanima najavio je Mijo Bezer, predstavnik spomenutog ureda na okruglom stolu Večernjeg lista. Taj prijedlog Bezer će poslati, kako je rekao, vrlo brzo gradonačelniku Milanu Bandiću. On je, naime, taj koji određuje i zone i cijene. Isticali su to svi sugovornici za okruglim stolom, za koji smo “priveli” sve odgovorne za svakodnevne muke vozača u metropoli. Slijedom toga šef Holdinga, Ivo Čović, istaknuo je da je u njihovoj nadležnosti tek nadzor i naplata parkirališta. Ipak, ZGparking jedna je od najprozivanijih podružnica, što je na okruglom stolu potvrdio i Čović.

- Zasuti smo prigovorima građana i osobno nisam zadovoljan radom. Problemi se jedino mogu riješiti dijalogom. Međutim, mi moramo naplatiti svima na označenim mjestima, a na nalog policije moram dizati aute - kazao je dodajući kako neće prezati ni od smjena.

Tu informaciju svojem šefu Robertu Mišeti, direktoru ZG parkinga, mogli su prenijeti njegovi zamjenici, koji su i u toj prilici ponovili da u Zagrebu postoji više od 300.000 vozila i da je stoga nemoguće parkiranje u središtu grada organizirati na drukčiji način - po nižim cijenama i neograničeno parkiranje bez povlaštene parkirališne karte. Da rješenje neće biti jednostavno pronaći, proizlazi i iz govora Borisa Šprema.

Garaža neće biti

- Ne protivimo se gradnji garaža potpuno, no ne mogu se graditi na bilo koji način i bilo gdje, bez obzira na nedostatak parkirališnih mjesta - ustvrdio je Boris Šprem, predsjednik zagrebačke Skupštine.

Zatražio je Šprem da se što prije oslobodi prostor za parkiranje do 15 minuta, prije svega oko bolnica, škola i vrtića, da se širi parking-područje i revidiraju zone, od kojih bi neke trebale postati besplatne, naravno, u kombinaciji sa sustavom “park and ride”.

Komentara 1

BR
braco225
03:33 23.02.2011.

A sta je sa parkingom u sredistu grada sto ga koriste za skladiste i sverc herc lopovi

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije