Zagrepčani će račune za usluge Zagrebačkog holdinga i dalje dobivati na jedinstvenom računu.
Priopćili su to iz Zagrebačkog holdinga nakon što su ih građani zatrpali upitima što mogu očekivati nakon izdvajanja podružnica.
– Od prosinca će jedinstvena uplatnica samo promijeniti svoj vizualni identitet, ali model naplate i dalje će ostati isti – jedinstven iznos obračunat na jednom nalogu za plaćanje, za sve naknade i usluge (komunalne naknade, naknade za uređenje voda, usluge skupljanja, odvoza i odlaganja komunalnog otpada, naknada za utrošak vode, zaštićena/ugovorna najamnina za stanove u vlasništvu Grada Zagreba, pričuva za prostore u stambenim zgradama koji su pod upravljanjem GSKG-a) – priopćili su iz Holdinga.
Najavili su i da će se u jedinstveni sustav naplate postupno uključiti i svi korisnici usluge Vodoopskrbe i odvodnje (oko 160.000 korisnika koji nisu uključeni u jedinstven sustav naplate), a nakon toga u jedinstveni sustav naplate uključit će i sve korisnike Gradske plinare - Opskrbe d.o.o.
– Molimo sve korisnike koji to nisu učinili da nam dostave svoj OIB jer na taj način omogućavaju našu punu uslugu i sprečavaju mogućnost dobivanja više, a ne samo jedne uplatnice – poručuju.
zanima me kada će uvesti i jedinstveni call centar a ne da ljude šetaju po telefonima, zovite ovoga, zovite onoga. jedan jedinstveni broj koji počinje sa 0800