manje izmjene

Bez brige, računi za ZG holding i dalje na jedinstvenoj uplatnici

Zagrebački holding uplatnica
Foto: Borna Filić/PIXSELL
21.11.2013.
u 14:00

Od prosinca jedinstvena će uplatnica samo promijeniti svoj vizualni identitet, ali model naplate i dalje će ostati isti, kažu u Holdingu

Zagrepčani će račune za usluge Zagrebačkog holdinga i dalje dobivati na jedinstvenom računu.

Priopćili su to iz Zagrebačkog holdinga nakon što su ih građani zatrpali upitima što mogu očekivati nakon izdvajanja podružnica. 

– Od prosinca će jedinstvena uplatnica samo promijeniti svoj vizualni identitet, ali model naplate i dalje će ostati isti – jedinstven iznos obračunat na jednom nalogu za plaćanje, za sve naknade i usluge (komunalne naknade, naknade za uređenje voda, usluge skupljanja, odvoza i odlaganja komunalnog otpada, naknada za utrošak vode, zaštićena/ugovorna najamnina za stanove u vlasništvu Grada Zagreba, pričuva za prostore u stambenim zgradama koji su pod upravljanjem GSKG-a) – priopćili su iz Holdinga.

Najavili su i da će se u jedinstveni sustav naplate postupno uključiti i svi korisnici usluge Vodoopskrbe i odvodnje (oko 160.000 korisnika koji nisu uključeni u jedinstven sustav naplate), a nakon toga u jedinstveni sustav naplate uključit će i sve korisnike Gradske plinare - Opskrbe d.o.o.

– Molimo sve korisnike koji to nisu učinili da nam dostave svoj OIB jer na taj način omogućavaju našu punu uslugu i sprečavaju mogućnost dobivanja više, a ne samo jedne uplatnice – poručuju.

 

Komentara 3

MP
mala_purgerica
15:30 21.11.2013.

zanima me kada će uvesti i jedinstveni call centar a ne da ljude šetaju po telefonima, zovite ovoga, zovite onoga. jedan jedinstveni broj koji počinje sa 0800

DU
Deleted user
15:21 21.11.2013.

Sad mi je srce na mjestu kad znam da će račun biti i dalje na jedinstvenoj uplatnici.

VI
ViperaBerus
20:51 21.11.2013.

Ah koje li sretne vijesti za moje sugrađane, pogotovo oni koji još nemaju to čudo od računa za vodu i plin.... 1. miješate kruške i jabuke 2. prema kojem zakonu na jednom računu može biti više zasebnih trgovačkih društava? 3. nema plaćanja karticama (ipak mali ljudi žive na keredit htjeli, ne htjeli), samo cash & carry... 4. ne dao vam svima dragi Bog da vam se koja od naknada pogrešno obračuna: a)makar bio jedan račun, svako sada samostalno društvo morati ćete obilaziti zasebno b) nakon što konačno dobijete pravu informaciju platiti ćete račun umanjen za pogrešno obračunatu naknadu c) mogućnost pogrešnog knjiženja vaše uplate jer niste dostavili specifikaciju plaćanja (jbg spajate kraj s krajem, misli su vam odlutale i zaboravili na taj bitan dio) c)čekati ćete storno jedno cca 2, pa i više mjeseca d) do tad uza sve navedeno dobijete opomenu pa i tužbu (vjerujte, ovdje vam je sve moguće) 5. današnji primjer: 26.09.2013. stornirano u jednoj Podružnici, čovjek tek danas dobio novi račun!!! 6. zašto Apis samo jednom mjesečno prazni storna??? (sve Podružnice znaju za taj problem), a skupo ga SVI skupa plaćamo 7. Dragi moji, proklet ćete i Boga i vraga zbog izgubljenih živaca, vremena i novaca (vrijeme je novac) pitajte one koji su preživjeli... 8. Hm... Zašto ne bi mijenjali nešto što funkcionira desetljećima... Gdje je tu zaštita korisnika i kvaliteta usluge??? O kršenjima Zakona da ne govorim... 9. NE ŽELIM jedinstvenu uplatnicu!!! Sugrađani, ne budite guske u magli....

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije