Kada se spoje zagrebačka ideja, zagrebačka proizvodnja i zagrebački naziv, dobiju se Čehla – prve zagrebačke traperice. Nastale su za vrijeme ispijanja kave, kada se Nikolina Galešić potužila svome zaručniku kako nigdje ne može pronaći odgovarajući kroj traperica. A da ironija bude veća, u kući ima – tvornicu traperica.
Obiteljski posao
Matija Cerovečki, naime, preuzeo je od oca Josipa pogon za proizvodnju.
– Tvornica je otvorena prije više od 20 godina. Tu su se radile traperice za veleprodaju i bilo je dosta zaposlenih, ali s vremenom se tvornica smanjivala. U zadnje je vrijeme to postao obiteljski posao gdje se tek s vremena na vrijeme nešto sašilo – objašnjava Matija Cerovečki koji je sad odlučio to promijeniti i pokrenuti svoj vlastiti brend Čehla.
– Kad nam krene, ovo će sve biti puno radnika – govori 28-godišnjak dok nam pokazuje niz strojeva u tvornici u Hrvatskom Leskovcu na kojima sad on sam šiva traperice Čehla, za koje kaže da su sve samo ne obične.
– Ostvarila mi se želja da konačno imam traperice koje mogu nositi – kroz šalu kaže oduševljena Nikolina Galešić koja objašnjava kako se traperice Čehla ne izdvajaju po nakićenosti, nego po svome kroju. Inače su traperice, kako kaže, krojene kao da su sve žene iste, samo se broj povećava ili smanjuje.
– Svatko tko je barem jednom kupovao traperice zna da nije tako. Ima više tipova građe, neki imaju jače bokove, neki uži struk... – govori 29-godišnjakinja, po struci dizajnerica interijera koja je uz zaručnika naučila baš sve o trapericama.
Kao kruška i jabuka
Čehla zasad dolaze u jednom kroju za muškarce te u dva kroja za žene. Jabuka je namijenjena ženama sa širim strukom i vitkijim nogama, a kruška simbolizira tijelo širih bokova i užeg struka. Nogavice su ravnog kroja.
– Ako se isti broj oba modela prisloni jedan uz drugi, odmah se vidi razlika, baš kao što se tijela razlikuju – objašnjava mladi par dodajući kako zasad traperice dolaze u jednoj boji, a materijal se nabavlja u Italiji. Jabuka i kruška prvi su modeli koji su im pali na pamet, a plan je osmisliti još krojeva.
– Nove modele nećemo morati sami smišljati jer, otkad smo pokrenuli brend, ljudi nam se stalno javljaju – kaže Nikolina Galešić. “Sašijte traperice za one s dužim nogama”, “Trebaju nam i hlače za one s jačim listovima”... samo su neke od poruka koje su im stigle, a prve reakcije su ih iznenadile.
– Prve smo modele sami nosili da se uvjerimo da su kvalitetni, a zatim smo našli prijateljice koje su građene kao jabuka ili kruška pa su ih i one probale i bile su oduševljene – govori Nikolina Galešić koja napominje kako su se odlučili i da službeni modeli Čehle ne budu modeli, nego žene iz susjedstva. Traperice Čehla zasad se mogu kupiti na web-stranici www.cehla.com.hr, a cijena im je 465 kuna.•
Poceo sam citat clanak i svidjela mi se ideja kao ibto da ce zaposlit dosta ljudi i onda šok halo skoro 500 kuna za hlace pa u zivotu toliko nisam osobno dal ni za jedan odjevni predmet a nije mi jasno na koje kupce racunaju jer onaj tko ima love taj nosi markiranu robu i nije im frka dat ni tisucu kuna za hlace i oni im nece bit kupci a prosjecni hrvat sigurno ne kupuje hlace skuplje od tristo kuna ,ja sam prije dva mjeseca nakon duzeg vremena kupil ok traperice plus gleznjace i kosulja na snizenju i ilici sve zajedno 400 kuna