uvedeni noviteti

Destinacijskom kampanjom 'Blizu grada, blizu srca' nastavlja se suradnja TZGZ i TZZŽ

"Blizu grada, blizu srca"
Turistička zajednica grada Zagreba
17.06.2021.
u 16:39

Suradnja naših dviju turističkih zajednica u posljednje dvije godine prerasla je u čitav niz kampanja i konkretnih turističkih proizvoda u kojima mogu uživati naši gosti, kazala je Ivana Alilović

Turistička zajednica grada Zagreba i Turistička zajednica Zagrebačke županije i ove godine partnerski surađuju u promociji Zagreba i njegove okolice kroz jedinstvenu destinacijsku kampanju "Blizu grada, blizu srca“ / "Around Zagreb“. Cjelokupna ponuda objedinjena je na web stranicama, a informacije su, za sada, dostupne na hrvatskom, engleskom, njemačkom i slovenskom jeziku.

Ovogodišnje izdanje kampanje donosi novitete, a detaljnije ih predstavlja direktorica TZGZ gđa Martina Bienenfeld.

- Dosadašnji uspjeh kampanje, s više od 50.000 pregleda advertorijala i 37 milijuna puta prikazanih oglasa, potaknuo nas je da unaprijedimo našu platformu i prezentiramo je emitivnim tržištima. Tako smo, uz osvježeni vizual i itinerare, kreirali novu rubriku "Jeste li znali“ koja predstavlja zanimljivosti iz našeg okruženja. Osim toga, tu su i video recepti autohtone kuhinje Zagreba i okolice koje je izradio naš poznati hrvatski kuhar, gospodin Almo Čatlak. On je lokalne gastronomske delicije nastojao približiti i prezentirati na što atraktivniji način širem dijelu publike, s naglaskom na tradicionalno, uz malo modernog pristupa. Kampanju sada pokrećemo na tržištima Austrije, BIH, Hrvatske, Slovenije, Srbije i Njemačke, a uskoro ju i širimo kroz suradnju s Krapinsko – zagorskom županijom. Ovim putem zahvaljujem svima koji su uključeni u njenu realizaciju, kazala je.

I direktorica TZZŽ, gđa Ivana Alilović, ovom se prigodom osvrnula na suradnju u promociji. 

- Suradnja naših dviju turističkih zajednica u posljednje dvije godine prerasla je u čitav niz kampanja i konkretnih turističkih proizvoda u kojima mogu uživati naši gosti. Također, od struke je prepoznata kao primjer suradnje na terenu koji donosi vrlo konkretne rezultate svim dionicima. Spojili smo urbano i ruralno, a sa zdravstvenim i kulturnim turizmom, bogatim outdoor sadržajem te autentičnom enogastro ponudom učinili smo ovu destinaciju još atraktivnijom. Ovakvim sadržajima produžujemo boravak gostiju u obje destinacije, navodi Alilović. 

Zajednička kampanja "Blizu grada, blizu srca“ kreirana je s ciljem stvaranja cjelogodišnje platforme promocije bogate ponude glavnog grada i njegove okolice. U tom smislu se, kao destinacijska kampanja, obraća emitivnim tržištima, promičući boravak na otvorenom, u zelenilu i prirodi s fokusom na zdravlje i održivost te podižući svijesti o Zagrebu i okolici kao poželjnoj životnoj sredini i turističkoj destinaciji.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije