Prometna realnost na Zagrebačkim cestama daleko je od idealne, a, prema istraživanju HAK-a, 35 posto Zagrepčana smatra da u najvećoj mjeri sigurnost prometa ugrožava neadekvatna infrastruktura i regulacija prometa, kazao je predsjednik gradskog HSLS-a i saborski zastupnik Darko Klasić na današnjoj konferenciji za novinare.
– Danas su svima nama, a prvenstveno gradskoj upravi i gradonačelniku, puna usta brige o sigurnosti djece i građana u prometu. U stvarnosti situacija je nikada gora, te osim hiperprodukcije ležećih policajca i bojanja biciklističkih staza ne postoji sigurnosna prometna strategija, a održavanje prometne infrastrukture nalazi se na nikad nižoj razini – poručio je Klasić.
Ovogodišnji podaci pokazuju da je za cjelokupni asfalterski program ljetnih radova bilo predviđeno šest milijuna eura, što je 30 posto niže od asfalterskog programa iz 2019. godine, objasnio je predsjednik gradskog HSLS-a. Taj podatak, uz primjere bojanja zebri na prvi dan škole, otvaranje pristupa teškim kamionima u Cankarevoj ulici, koja je zbog sigurnosti djece zatvorena za kamionski promet prije pet mjeseci ili neispravnosti svih radara za nadzor brzine na Črnomercu, "najbolje oslikavaju stihijski rad gradskog ureda za promet i brige za zagrebačke ulice gradske uprave", kazao je Klasić.
VEZANI ČLANCI:
– U prošlom mandatu vijeća gradske četvrti na području Črnomerca u svrhu povećanja sigurnosti i usporavanja prometa u neposrednoj blizini škola i vrtića postavljeni su radari za nadzor brzine, poput ovog na ulici Črnomerec. Nakon četiri godine niti jedan radar više nije funkcionalan, zbog potpunog izostanka održavanja istih od gradskih službi. Više nego zabrinjavajuće. Primjer ovih neispravnih radara je zapravo slika rada gradske uprave ali i gradskih četvrti u protekle tri godine – poručio je predsjednik HSLS-a.
Gradska četvrt Črnomerec, dodao je Klasić, već tri godine svjedoči najmanjoj razini izvršenja malih komunalnih akcija i održavanja prometne infrastrukture u povijesti. Novac namijenjen rješavanju komunalnih problema, poručio je on, "vraća se kao neiskorištena sredstva gradske četvrti u gradski proračun nakon čega gradonačelnik Tomašević određuje gdje će on biti utrošen".
– Na Črnomercu je rad te gradske četvrti bio odgovoran sada već bivši predsjednik Dražen Lučanin iz stranke Možemo, koji je u međuvremenu zaposlen u gradskom poglavarstvu kao rukovoditelj gradske službe za informacijski sustav i tehničke poslove. Vjerojatno gradska uprava smatra da je uz svoju stručnost na primjeru vođenja gradske četvrti Črnomerca u protekle dvije godine pokazao svoje upravljačke kapacitete pa je zbog istog zaposlen na mjesto voditelja službe – objasnili su iz HSLS-a.
– HSLS Zagreba smatra da gradska uprava i Tomislav Tomašević nemaju nikakvog opravdanja za štednju na prometnoj infrastrukturi i njezinom odražavanju jer time u prometu ugrožavaju, ne samo naše sugrađana, već i našu djecu. Udruge i civilno društvo ne mogu biti isključivi prioritet rada gradske uprave, prioriteti treba biti i održavanje ovakvih radara i prometnica – zaključio je Darko Klasić.
FOTO Zapalio se glomazni otpad na ulici u Zagrebu: Izgorio i dio kamiona koji ga je istovario
ovog ljeta se radilo kao nikad do sada. a to što je ukupan trošak 30 posto niži od asfalterskog programa iz 2019. je možda zato jer se ne krade. nema više bosanca iz pogane mlake. gotovo je, ajde kući!