DOKUMENTARNI FILM

Inspirativan vikend u Dokukinu: Prikazuju se filmovi u znaku Johna Galliana, sreće i antifašizma

1/2
21.06.2024.
u 13:00

Sutra se obilježava Dan antifašističke borbe stoga je na rasporedu film "Šume šume“ redateljice Renate Poljak u kojemu su prikazana svjedočanstva četiri partizanke.

Idućih nekoliko dana će nam ispuniti gledanje dokumentarnih filmova u Dokukinu smještenom u Kulturno informativnom centru u Preradovićevoj ulici 5. Već danas u 17.30 započinje ovaj uzbudljivi filmski vikend i to filmom oskarovca Kevina Mcdonalda "Uspon i pad Johna Galliana“. Priča se vrti oko poznatog modnog dizajnera Galliana koji je dobio otkaz u trenutku kada je u javnost izašla snimka njegovog antisemitskog ispada. U radnju je uključena cijela priča oko tog događaja, ali i iskreni intervju sa samim Gallianom i drugim poznatim imenima poput Sidney Toledano, Kate Moss, Borisa Cyrulnika, Penelope Cruz i Charlize Theron.

Gotovo odmah nakon, u 21 sat, na redu je film "U potrazi za srećom“ redateljskog dvojca Aruna Bhattaraija i Dorottye Zurbó. Tema je osmišljavanje indeksa bruto nacionalne sreće u državi Butan te agent koji ga mjeri. Film nas uči o dubljim značenjima i ljepoti vlastite sreće kroz prikazivanje različitih društvenih slojeva. Film će se emitirati još i sutra i u nedjelju.

VEZANI ČLANCI:

Sutra se obilježava Dan antifašističke borbe stoga je na rasporedu film "Šume šume“ redateljice Renate Poljak u kojemu su prikazana svjedočanstva četiri partizanke. Partizanke koje su se borile u ratu stvorile su temelj za postizanje ravnopravnosti žena, stoga su priče neustrašive i inspirirajuće Nanice, Marije, Hilde i Zdenke bitne za shvaćanje ženskih principa i značenja u ovakvim događanjima. Nakon projekcije filma, uslijedit će razgovor s redateljicom i njezinom suradnicom, povjesničarkom Natašom Mataušić, a razgovor će moderirati filmski kritičar i politolog Boško Picula.