Više od 130 tisuća posjetitelja prošetalo je Interliberom u šest dana trajanja sajma. Brojke nakon jučerašnjeg zatvaranja govore da je tako svaki sedmi Zagrepčanin posjetio Velesajam i razgledao ponudu knjiga.
– Ljudi dolaze jer žele biti dio atmosfere, gurati se u mnoštvu, i ne pokazuju pritom ni najmanje znakove nervoze ni umora – zaključila je Marina Pavković, direktorica Zagrebačkog velesajma te napomenula da je činjenica kojom se Interliber posebno ponosi ta da ga posjećuju baš svi, od najmlađih do najstarijih pa i oni kojima knjiga nije prioritet.
Iako se broj posjetitelja nije mogao izbrojiti po prodanim ulaznicama jer je ulaz bio besplatan, iz Velesajma poručuju da su oba paviljona tijekom trajanja sajma bila stalno puna. Što se pak Sajma glazbe i multimedije, odnosno Infogamer Reboota tiče, prodano je dvostruko više ulaznica nego lani.
Na Interliberu su se stripovima i knjigama iz svoje naklade predstavili i Večernji list te 24 sata. Promotivnim su cijenama potaknuli velik interes građana koji su najviše kupovali romane.
Sajam glazbe i multimeduje , mi se jako dopao, izvrsno napravljen, ! uzivao sam u njemu i moja obitelj,dolazimo svake godine. Prodano duplo ulaznica,razumijem zasto. Takovi sajmovi vracaju ,dostojanstvo Zagrebackom Velesajmu. Hvala radnicima Velesajma,koji su ga pripremili .