OŽIVLJAVANJE PROŠLOSTI

Intiman prikaz glasne i snažne Joan Baez u dokumentarnom filmu koji stiže u brojna hrvatska kina

1/3
25.06.2024.
u 13:46

Priča o legendarnoj folk pjevačici i aktivistici za građanska prava dolazi u Zagreb u više termina. To je odlična prilika za otkrivanje tajna njezinog života na pozornici, a ponajviše izvan nje.

„Joan Baez: Ja sam glasna“ dokumentarni je film koji oživljava prošlost čuvene folk pjevačice i aktivistice, a od sutra kreće na mini turneju po hrvatskim kinodvoranama u organizaciji distributera Restart Labela. Šibenik ima čast biti prvi grad koji će emitirati ovaj inspirativan film, nakon čega slijede projekcije u zagrebačkom Dokukinu KIC, Dubrovniku, ljetnom Dokukinu Pri Nami, Bjelovaru, a potom i u Rovinju gdje će istodobno biti zatvaranje ovog ciklusa.

Intiman psihološki portret zagrebačkoj se publici premijerno predstavio na ovogodišnjem Zagrebdoxu održanog u travnju, dok je prvi put ikada prikazan prošle godine na Međunarodnom filmskom festivalu u Berlinu. Redateljice Karen O'Connor, Miri Navasky, Maeve O'Boyle su sudjelovale na brojnim festivalima diljem svijeta, a na zimu im je Cinema Eye Honors Awards dodijelio takozvanu nezaboravnu nagradu.

VEZANI ČLANCI:

Ispreplićući dosad neviđene dnevničke zapise, arhivske materijale i razgovore s Joan Baez, otkrivaju se slojevi njezine fascinantne priče. Radnja se vrti oko njezina života na pozornici, kao i van nje, o unutarnjim bitkama te borbi za građanska prava s Martinom Lutherom Kingom, ali i o potresnoj romansi s mladim Bobom Dylanom. Kroz film se često provlače elementi retrospekcije kako bi se što realnije prikazala njezina posljednja turneja i privatan život.