Take me home

Japanci doma nose 'pikselizirana' srca. Naši vole i 'Pušlek s Dolca'

dućan Take me home
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
1/7
16.12.2015.
u 17:49

Dućan s proizvodima hrvatskih dizajnera, koji slavi drugi rođendan, vole turisti. Nude i englesko izdanje Zlatarova zlata u obliku ciglice, šestinske kišobrane kao broševe, tradicionalnu čipku pretvorenu u ogrlice...

Predavala je poslovni engleski jezik u velikim tvrtkama, no dugo je sanjala o svom malenom dućanu s modernim proizvodima hrvatskih dizajnera koji se mogu kupiti samo ondje. Od ideje do realizacije bile su potrebne dvije godine pa je Ranka Grgić Posavec krajem 2013. u Tomićevoj otvorila dućančić Take me home – Croatian design shop.

Prostor od 19 kvadrata sada slavi drugi rođendan, a postao je mjesto koje vole domaći, ali i turist

Pregača od rupčića

Zagrepčani najradije dolaze po darove za rođendane ili blagdane.

– Često nam se događa da dođu s popisom za petero ljudi kojima trebaju kupiti poklone i nađu ih sve ovdje. To naše sugrađane najviše oduševljava – kaže R. Grgić Posavec.

Japanci najviše vole tzv. "pikselizirana" licitarska srca, podmetače izrađene od plastičnih perlica, ali i Babice Lavandine – lutke punjene lavandom.

– Radi ih arhitektica Ljiljana Mostovac od recikliranih materijala. Pa je pregača na babici od stolnjaka, zavjesa, posteljine ili starih rupčića – ističe vlasnica dućana, koja se trudi svaki mjesec ponuditi nove proizvode. Među njima je englesko izdanje Zlatarova zlata oblikovano kao zlatna ciglica, tradicionalna hrvatska čipka pretvorena u jednostavne ogrlice Made by Flige Maje Bujas, nove kolekcije božićnih ukrasa Marine Marinski, Martine Šimunković i Tee Radić...

Drže i čajeve specifičnih naziva – poput licitarskog čaja s karamelom i komadićima kakaovca. Ili onog koji su nazvali "Pušlek s Dolca". Imaju i broševe u obliku šestinskih kišobrana te šalice, torbe i oznake za knjige sa zagrebačkim motivima.

Jedna osoba za četiri posla

Za Ranku Grgić Posavec velik je uspjeh, kaže, što je dućan još na istom mjestu.

– Viđam i uspješnije tvrtke koje zatvore za godinu dana. Kada sam otvarala, imala sam konkretan poslovni plan, koji se pomalo ostvaruje. No, to zahtijeva da sama radim posao tri ili četiri osobe: nabavu, marketing, administraciju... – kaže R. Grgić Posavec, koju nakon radnog vremena u dućanu čekaju i njezini šestipolgodišnji blizanci Mia i Lukas.

Recept za uspjeh, kao žena poduzetnica u Zagrebu, lako će odati: najbitnije je biti skroman, uporan, strpljiv te slijediti ideju i zadani put.

– Privatnicima radni dan traje 24 sata. Nikad se ne mogu u potpunosti isključiti. Zna se dogoditi da se po noći probudim i zapisujem što sve moram obaviti – ističe vlasnica dućana, koja kao najveće probleme poduzetnika navodi visok PDV i astronomske cijene najmova u centru grada.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije