Godinama borbe da se napokon sanira pješački most u Radgonskoj ulici koji povezuje Kustošiju s Ilicom nisu još završene. Nakon praznih obećanja koje su bile „odgovori“ na molbe stanovnika desetak godina, do tog da bi im se jedini javio gradski pročelnik Dinko Bilić s općenitim s opisom procedura koje se moraju poduzeti zbog radova bez spominjanja ikakvih rokova. Trenutni problem – oko nadvožnjaka su žičane ograde, ali od radnika ni r.
- Neće biti za milijuna godina gotovo zato što na tom mostu radi 4-5 ljudi umjesto pedesetak, kroz cijeli dan nema nikoga. Nešto su kopali bagerom pa su stali. Žena mi ovisi o Ilici jer je to alternativni pravac i onda mora preko neoznačenog mjesta prelaziti cestu. Svi moramo okolo – ili kod Vrapča ili kod Policije. – objašnjava nimalo zadovoljan trenutnom situaciju stanovnik Kustošije Ante Jurić. S njim se slažu i susjedi - obitelj Gazivoda u Zagreb je doselila prije 12 godina i odmah uočila probleme – još tad nathodnik je bio nagrižen korozijom uslijed čega je i ograda propadala– rukohvat je bio mjestimice polomljen, a obitelj nastavlja pričati s kojim su se sve problemima susretali, kao i njihovi susjedi.
- Električna rasvjeta je vrlo često bila u kvaru i nije radila ili je radila samo djelomično. Kutije napajanja električne rasvjete bile su bez poklopaca te su iz njih virili kablovi pa se dešavalo da za vrijeme kiša ponegdje probija napon. Od tada minimalno jednom mjesečno kontaktiramo komunalne službe, no ne zna se pod čijom je nathodnik odgovornošću, pa se znalo ukazivati na to da je nadležan TOZ, Vijeće gradske četvrti Susedgrad, općina Črnomerec i slično, jedino je Elektra povremeno popravljala rasvjetu. Najbliži sigurni prijelazi su na Oranicama udaljenim oko 2 km ili Sokolskoj ulici 1,5 km te dio sugrađana ne koristi nathodnik već direktno prelazi preko pruge. Kutije napajanja električne rasvjete bile su bez poklopaca te su iz njih virili kablovi pa se dešavalo da za vrijeme kiša ponegdje probija napon. – prepričavaju Dubravka i Vlatko ni ne znajući da problem neće biti riješen još ni u kolovozu 2019. godine.
Naravno, doživjeli su šok kad su im u Vijeću gradske četvrti Matija Gubec rekli da se isti taj problem već godinama bezuspješno pokušava riješiti. Početkom travnja 2018. sastavljaju zamolbu za pokretanje mjera sanacije ili rekonstrukcije pješačkog mosta u Radgonskoj ulici kod TOZ-a i kao građani ukazuju na postojeći problem i kritično stanje u kojem se ruševni nadvožnjak nalazi. Uz zamolbu su prikupili tridesetak potpisa potpore sugrađana iz Kustošije kako bi pokazali da je nathodnik i njegova rekonstrukcija hitna i stvarna potreba te istu 11.travnja 2018. urudžbirali u Uredu gradonačelnika, HŽ-u i Gradskom uredu za mjesnu samoupravu.
Jedini općeniti bezbojni odgovor 25. travnja 2018. stigao je iz Gradskog ureda za prostorno uređenje od pročelnika Dinka Bilića. Slijedi postavljanje tabli na oba prilaza nathodniku postavljena ploča "Korištenje na vlastitu odgovornost" te je sanirano nekoliko gazišta s obje strane. Šesnaest mjeseci kasnije počinju radovi sanacije čije najavljeno trajanje je šest mjeseci, a s obzirom na početak izvođenja isti će ući u zimske mjesece pa će sigurno zbog vremenskih neprilika potrajati i duže., slažu se stanovnici ovog kvarta.
- Ovo je vatrogasno rješenje, treba ići preko izgradnja ceste od podvožnjaka do podvožnjaka – 4, 5 godina zapadni dio grada nema prometnu politiku. Prometni plan (SUMP) treba biti od Tomislavove do Kožinčevog puta - smatra Dragutin Roginić vijećnik mjesnog odbora Matija Gubec.
I dok neki susjedi traže radnike, drugi su u potrazi za odgovorima. Red prometa, red politike i imate klasičnu priču iz Hrvatske. Samo ovog puta se radi o nadvožnjaku ispod kojeg prolazi 25 000 volti, no to djecu ne sprječava da se penju preko ograde na smrtonosni nadvožnjak. Je li i ovog puta zaista potrebna tragedija da se stvari ubrzaju.
Živim u kvartu i očekivao sam da će se ove godine pojesti taj mali poslić. Banditos ga najavljuje na radio Sljemenu od prošle godine. kako vidimo, "radovi su u punom jeku", budu gotovi za dvije tri godine.