Koliko ste zadovoljni zagrebačkim javnim prijevozom u Zagrebu? Pitanje je koje nebrojeno puta možemo čuti i o kojemu se, ponekad s lijepim, a ponekad s izuzetno neugodnim iskustvima danas, diskutira na društvenim mrežama, a ponajviše u kvartovskim grupama.
U nekim davnijim vremenima, zadovoljstvo putnika ZET-ovim autobusima, tramvajima, kondukterima i vozačima ispitivalo se anketama pa smo tako u Večernjakovoj arhivi pronašli zanimljive rezultate koji datiraju s kraja srpnja 1961. Svoje mjesto dobili su na naslovnici, a privlači i neobičan naslov "Nedolično". Kako piše Večernji 1961., podijeljeno je 10 tisuća anketnih listića od čega je odgovoreno na jednu četvrtinu.
>>VEZANI ČLANCI:
-Susretljivost tramvajskog osoblja prema muškim putnicima po mišljenju 619 anketiranih zadovoljava, dok je po mišljenu 140 putnika susretljivost konduktera na tramvajima i autobusima nedovoljna. Putnice imaju daleko ljepše mišljenje o kondukterima. Njih 229 izjavilo je da su doživjele susretljivost konduktera i kontrolora, dok su samo 64 od njih doživjele suprotno- piše Večernji list.
Jedna gospođa ispričala je loše iskustvo s kondukterkom. Naime, putnica je u krilu držala košaru sa sitnicama poput platna, marama i stolnjaka, ali joj je kondukterka napomenula da zbog te košare mora platiti kartu za dodatno sjedalo što je ona odbila.
-Kondukterka joj je naredila da izađe iz tramvaja, a uskoro se umiješao i vozač, koji je također pozivao da imade smjesta izaći iz kola. Iskoristivši moment dok je seljanka razgovarala s vozačem, kondukterka joj je istrgla iz krila košaru i bacila na ulicu- prepričava se u tekstu iz 1961., a dodaje se i kako je putnica potom izašla iz tramvaja na što ju je kondukterka udarila nogom.
Na stranici https://arhiva.vecernji.hr/ nalazi se najveća digitalna arhiva izdanja dnevnih novina u Hrvatskoj, ali i u regiji. Pretplatite se danas i dobivate uvid u više od 60 godina hrvatske povijesti.
>>VIDEO: Dječaka iz Belgije ugrizao poskok
desi se kad si opanak umisli kako je postao cipela kada dogmiže u grad iz vukojebine