Funkcionira kao Booking.com, samo za zdravstvene preglede. Tako ekipa koja radi na web-aplikaciji DocBooker ukratko opisuje proizvod koji namjeravaju plasirati na tržište, a trebao bi pomoći svima koji provode sate za računalom i na telefonu tražeći najbolju polikliniku i što raniji slobodan termin za pregled u privatnoj zdravstvenoj ustanovi.
Naručivanje i za roditelje ili djecu
Četveročlani tim koji predvodi Marko Salkić razvija platformu koja će pacijentima omogućiti da na jednom mjestu pretražuju privatne klinike i poliklinike te da se online i u samo nekoliko minuta naruče za željeni pregled. Zdravstvenom sektoru pak pružila bi alat za lakše i učinkovitije praćenje slobodnih termina i rezervacija, čime se eksponencijalno smanjuju nepotrebni administracijski procesi i telefonski pozivi.
– Svi znamo koja je to patnja kad netko mora ići na neki pregled. Prvo idu na internet, a kad pronađu kliniku, krenu zvati telefonom, ali se često nitko ne javlja. Pa onda treba pronaći slobodni termin, a ako mu ne odgovara, mora zvati dalje druge klinike. Pacijent je već u stresu, a još se i time treba baviti – govori Salkić.
Jednako toliko, dodaje, bilo im je važno riješiti problem klinika kojima je veliko opterećenje stalno javljanje na telefon, kao i činjenica da naručivanje mogu obaviti samo unutar radnog vremena. A poteškoće stvaraju i nedolasci jer pacijenti nerijetko ne otkazuju termin ako su pronašli bolju alternativu.
– Ovako se na brz i jednostavan način pretragom pacijentima omogući da pronađu prvu dostupnu uslugu koju trebaju, na lokaciji koja im odgovara te da se odmah naruče i rezerviraju. Klinike, s druge strane, mogu znati koga očekivati i kad – objašnjava Salkić kako funkcionira DocBooker.
Aplikacija će imati više funkcionalnosti, a usluge će se pretraživati po nizu kriterija. Moći će se, primjerice, odabrati klinika koja je pacijentu najbliža, koja ima prvi slobodan termin ili pak ona koja je najjeftinija.
– Kad su u pitanju usluge koje se mogu naručiti online, zbog Zakona o zaštiti potrošača cjenik mora biti javno dostupan. Klinike će nam dostaviti standardni cjenik, ali i javiti postoje li i neke pogodnosti ili posebni popusti. Nastojimo napraviti pretraživač po što više parametara, a što se tiče teritorija, prvo ćemo ići lokalno pa se postupno širiti po državi i regiji – kaže Salkić.
Pri osmišljavanju projekta, dodaje, mislilo se i na one koji žele zakazati pregled za svoje roditelje ili djecu pa je predviđena mogućnost stvaranja odvojenih profila. – Uz našu aplikaciju ljudi neće morati obaviti stotinu poziva, već se naručiti za termin s nekoliko klikova. A da ga ne zaborave, omogućit će se i automatski podsjetnik koji će im javljati da je vrijeme da odu na pregled – ističe Salkić.
Previđena je i mogućnost otkazivanja termina, a klinikama se nudi i opcija da ga naplate pacijentima koji nisu došli na rezerviran pregled, pri čemu će, napominje, svi biti unaprijed obaviješteni kako ne bi došlo do eventualnih nesporazuma.
Usavršavanje i “networking”
Članovi tima upoznali su se u MBA programu Sveučilišta Algebra, unutar kojeg su imali zadatak osmisliti nekakav projekt. S obzirom na to da dvoje članova ekipe radi u farmaceutskoj i zdravstvenoj industriji, odlučili su se za aplikaciju u tom sektoru.
Ona je trenutačno u fazi razvoja, a kako im je zasad najvažnije širenje investicija te poznanstava u profesionalnom sektoru, prijavili su se za sudjelovanje u Startup Factoryju, akceleracijskom programu Zagrebačkog inovacijskog centra (ZICER). Jedan su od dvanaest timova koji se natječu u programu, a tri najbolja dobit će sredstva iz novčanog fonda vrijednog 50.000 eura te in-kind potpore za korištenje usluga centra.
– U programu Algebre su bili i drugi korisnici Zagrebačkog inovacijskog centra i oni su nam preporučili da se prijavimo. A u njegovu programu želimo poboljšati svoja znanja i proširiti networking. Imamo više različitih aktivnosti koje vodimo paralelno, a jedan od njih je i ZICER – zaključuje Salkić.