I dok je susjedni Cascade centar propao, Kaptol centar u Tkalčićevoj izgleda doživljava drugu mladost. I to još luksuzniju. Otvaraju se nove trgovine, preuređuju postojeće, dovode poznate robne marke kojih još nema u gradu... Cilj je, uz postojeće kupce, privući i nove iako se uz Kaptol centar uglavnom veže pojam luksuzne kupnje.
– Već su otvoreni Armani Jeans, Burberry, dolaze Christian Audigier, Maria outlet, preuređuje se Nicolas concept store u kojem će, uz postojeće modne marke, sada biti i Gucci, Prada – kažu iz uprave šoping-centra.
Uz nabrojene, dolazi i Ed Hardy, Juicy Couture, Ferrari, a za djecu JoJo design i Kids. Novost je također i skorašnje otvorenje muzeja maslinovih ulja. Planira se otvorenje i Lancelova dječjeg dućana na jesen. Preuredile bi se i kinodvorane, a prizemlje centra već je šetnica svjetski slavnih modnih marki poput Burberryja, Armani Jeansa. Audigier, “kralj jeansa”, nakon neuspjela pokušaja u Cascade centru koji je u najavama slovio kao mjesto za luksuzan šoping u gradu, otvorit će se u Kaptolu.
Svoje je mjesto u tom centru našla i Max Mara, a i Maria outlet s odjećom i modnim dodacima prijašnjih kolekcija zvučnih kreatora poput Yvesa Sainta Laurenta, Givenchyja itd. Nedavno su tamo stigle i cipele United Nude te torbe Lupo. Cipele, naime, potpisuje tvrtka koju je s partnerom osnovao poznati arhitekt Rem D Koolhaas. Spomenuti muzej maslinovih ulja radit će, kažu iz Centra, na promicanju maslinovih ulja, a što se gastrodijela tiče, dodali su kako se planira proširenje Bonkulović delikatesa. A stiže i Sia, međunarodna kompanija koja godišnje lansira deset kolekcija i više od 2000 proizvoda za uređenje doma.
otvorenje muzeja maslinovih ulja.......koja debilna ideja, ajme majko....