U ovom čudnom i teškom periodu za sve nas, kazalište Knap odlučilo je unijeti malo veselja i zabave u našu svakodnevicu te omogućiti konzumiranje kulture iz kućnog naslonjača.
Za vas odabrali su predstave: „Amateri“, „Koltovi generala Pattona“, „Malo morgen“ i Dobri čovjek Bažulek“ u kojima su svoje glumačko umijeće pokazali brojni renomirani glumci poput: Gorana Grgića, Ranka Zidarića, Žarka Potočnjaka, Mladena Vasarya , Vilima Matule, Petre Dugandžić, i mnogih drugih.
Dobri čovjek Bažulek mali je hrvatski čovjek, dobronamjeran i susretljiv, nesiguran i tjeskoban, kotačić u globalnom i lokalnom mehanizmu. Klobučar Bažulek je hrvatski Svatković (Jedermann). On čini sve što mu autoriteti nalažu, živi kako je propisano, uživa u svojim malim radostima, radi posao koji voli i nastoji plaćati sve svoje račune. Jednog dana se nenadano našao u žrvnju vlastodržačke i pravno-korupcijske mašinerije. Izgubio je posao, stan i ženu te krenuo u tragikomičnu potragu za rješenjem svojih problema i za uzrocima svoje nezaslužene i nesretne sudbine. U toj potrazi susreće se s mnogim ljudima nahvao, s različitim malim i velikim bogovima i božicama, s poslodavcima i vlastodršcima, političarima i menadžerima, poduzetnicima i bankarima, kamatarima i fiškalima, liječnicima i sucima, glasnogovornicima i portirima, nogometnim navijačima i kazalištarcima pa i s lažnim i pravim Gospodom.
Malo morgen: Iskusni profesionalni kartaš namjerio se na lokalne kockare u luksuznom hotelu na Opatijskoj rivijeri. Sraz ovih petero osebujnih, ali vještih ljudi rezultirat će briljantnom komedijom prepunom lukavih zapleta i neočekivanih obrata u kojoj nitko nije onakav kakvim se predstavlja i ništa nije onakvo kakvim se čini. A sve nam to izgleda nekako poznato, zar ne? "Kockari ili malo morgen" najnoviji tekst hrvatskog komediografa Nine Škrabea nastao je na temelju Gogoljeve komedije "Kartaši" (1842.) koja je već poslužila kao predložak za nekoliko filmskih i kazališnih adaptacija kao i istoimenu operu.
Amateri: Pojam “amater” nastao je od latinske riječi amor (ljubav) i u svom prvotnom značenju označavao je osobu koja se nekim poslom bavi iz ljubavi a ne radi materijalne koristi. No vremenom su se uz isti pojam počele vezati i negativne konotacije te danas najčešće istom rječju opisujemo osobu koja svoj posao radi loše, traljavo, neprofesionalno. U međuvremenu se i sam pojam ljubavi izlizao od pretjerane uporabe i izgubio na svojoj važnosti. Inflacija lažne ljubavi koju nam svakodnevno serviraju putem sapunica, melodrama, reality emisija, oglasnika i šarenih naslovnica dovela je do toga da gubimo i vjeru u samu ljubav. Likovi predstave “Amateri”, svako za sebe i na svoj način, ne mogu raditi svoje poslove iz ljubavi, a i prihodi su im toliko mizerni da pokušavaju obrnuti taj proces pa žele zaraditi na ljubavi. Šačica simpatičnih životnih gubitnika u tim pokušajima, kao u nekom crnohumornom striptizu, skidaju sloj za slojem svoje duše dok pred očima gledatelja ne ostane – goli život!