Dva mjeseca prošlo je od uspostavljanja call-centra Holdinga. Na pitanja upućena Vodovodu i Čistoći otad svakog dana odgovara po desetak djelatnika u jutarnjoj i popodnevnoj smjeni, a građanima su dostupni i subotom do 13 sati. – Ne uspijemo li vam se javiti kad nazovete da iznesete svoj problem, mi ćemo vas nazvati povratno, da nam ipak kažete što vas muči – uvjeravali su djelatnici call-centra prije dva mjeseca kada su je Holding počeo svoj projekt. Više od šezdeset dana, pomislili smo, dobar je rok za “uhodavanje”, pa smo kolega Stjepan Bubalo i ja odlučili isprobati “pali” li obećana taktika.
Nazvali smo ukupno šest puta, ljubazne odgovore dobili u pet slučajeva, dok su nas jednom, kad se u call-centru nitko nije javio, nazvali povratno. – Dobar dan, ispričavam se na smetnji. Zovem iz Holdinga, imamo propušteni poziv s vašeg broja. Jeste li nas nešto trebali pitati – javio se simpatični glas s druge strane slušalice. Kako se nisam odmah sjetila koja sam pitanja, od pripremljenih, već postavila, odlučila sam se za ono banalno, kome se javiti kada dolazi do promjene broja članova kućanstva na jednom brojilu. Ljubazna žena izlistala mi je adrese i još pitala želim li da ih ponovi.
Priznajem, iz pozivnog centra Holdinga iznenadili su nas jer, kako to obično biva u novinarskoj maniri, kolega Bubalo i ja očekivali smo tišinu s druge strane linije, a usto, još veću kad je riječ o povratnom pozivu. Odlična će nam to biti tema o slabom funkcioniranju Holdingova pozivnog centra, pomislili smo.
Činjenica, pak, da ga jednostavno moramo pohvaliti čak nas je ovog puta još više razveselila budući da je i nas same vrlo ugodno iznenadila. Inače, broj 072 500 400 može se dobiti cijeli dan, po cijeni lokalnih poziva, a osim na pitanja iz Vodovoda i Čistoće, djelatnici pozivnog centra Holdinga uskoro će odgovarati i na pitanja iz podružnica Zagrebparking, Gradska groblja, Zagrebačke ceste, ali i na ona koja se odnose na rad zagrebačke Gradske plinare.