brend Mojati

Mladi dizajneri predstavili posudu za bilje u obliku Lenucijeve potkove

06.10.2021.
u 16:10

Zagreb Green Horseshoe To Go posuda za sadnju je u potpunosti održiva, jer je izrađena od polipropilena. Radi se o materijalu velike izdržljivosti kojeg je moguće reciklirati i ponovno upotrijebiti

Zelena potkova ili Lenucijeva potkova je donjogradska urbanistička cjelina koja se sastoji od niza trgova i parkova u Donjem gradu u Zagrebu, a poslužila je kao inspiracija mladim dizajnerima iza brenda Mojati za samosloživu kutiju za začinsko bilje s kojom svatko u svoj dom može unijeti djelić Zagreba. 

Posuda za začinsko bilje dizajnirana je tako da se ono sadi i izrasta u obliku poznatih i obožavanih zagrebačkih parkova koji čine Lenucijevu potkovu. Dužinom otvora u obliku Lenucijeve potkove sadi se sjeme u prethodno postavljenu zemlju na dno posude. Uz svaku posudu za začinsko bilje stiže i paketić zemlje i sjeme bosiljka ili mente iz craft cvjećarnice Đardin.

Zagreb Green Horseshoe To Go posuda za sadnju je u potpunosti održiva, jer je izrađena od polipropilena. Radi se o materijalu velike izdržljivosti kojeg je moguće reciklirati i ponovno upotrijebiti. Kreativni trio iza branda Mojati ovim proizvodom poziva na okretanje zelenoj i promišljenoj budućnosti te poručuju da budućnost nije nužno ukidanje plastike već njeno pravilno korištenje i recikliranje. Ukoliko posudu i/ili nešto od drugih kupljenih proizvoda poželite vratiti, Mojati tim ih pravilno reciklira, a vi ostvarujete popust pri idućoj kupnji!

S ovim proizvodom brend Mojati sudjelovao je u natječaju Piece of Zagreb, nakon čega je nagrađen posebnim priznanjem Turističke zajednice grada Zagreba. Uz to, predstavljen je i nominiran za nagradu na nedavno završenom Zagreb Design Weeku, u kategoriji produkt dizajna. 

Posuda za začinsko bilje Zagreb Green Horseshoe To Go dostupna je po cijeni od 229 kuna, a može se kupiti na prodajnim mjestima Babushka Boutique (Vlaška ulica 7), Tvoje (Martićeva 14f) i Đardin (prilaz Gjure Deželića 89) ili naručiti putem službenog Instagram i Facebook profila. 

Koncept brend Mojati nastao je 2017. godine, kao projekt dvije najbolje prijateljice s velikim snovima i beskrajnim idejama čiji je i danas cilj uhvatiti dobre vibracije iz svih krajeva svijeta i pohraniti ih u jednom Mojati proizvodu. Začetnice brenda su diplomirana arhitektica Jelka Margarita Bogdanić i studentica prava Ira Pećarević, a timu se kasnije pridružio i student dizajna Karlo Jelić. Danas Mojati predstavlja prepoznati brend na hrvatskom tržištu s vjernom publikom i velikim planovima za budućnost.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije