Od ranog jutra automobili su se redali jedan za drugim kod Zelene tržnice u kolonu dugu više od četiri kilometara iz smjera Sesveta, a sve to zbog radova na Slavonskoj, koji su već do 14 sati trebali biti završeni.
Kolona od 4 kilometra
Zbog radova na tom vrlo prometnom raskrižju i prekopavanja ceste nadomak Bauhausu vozačima iz smjera Sesveta i Dubrave prije svega su bili potrebni dobri živci.
U trenutku kada smo stigli na mjesto događaja, nešto poslije 13 sati, mnogi su vozači bili iscrpljeni čekanjem, neki i dosta ljutiti, pa je naš trud pohvalio i jedan od njih, koji nam je dobacio da bi se o ovome zaista morao napisati članak i upozoriti na nastale gužve. Radnici su nam obećali da će se gužvi ubrzo stati na kraj i da će radovi uskoro biti završeni.
Gužve samo do 15 sati
– Kada nam kamion stigne, mi smo brzo gotovi – rekli su.
– Jutros smo dobili nalog da asfaltiramo dio Slavonske koji se preko vikenda prekopavao – rekao nam je Hasan Džombić, rukovoditelj tehničke operative u Zagrebačkim cestama.
Krkljanac je trajao do 15 sati, kada su u promet ponovo puštene obje trake s južne i sjeverne strane. Radovi su kasnili nekoliko sati, a koliko bi kilometara bile duge kolone da radnici Zagrebačkih cesta nisu otvorili prometnicu do 17 sati, bolje je i ne pomišljati.
Piše: Marko Čubrilo/VLM - sve to zbog radova na Slavonskoj, koji su već do 14 sati trebali biti završeni. Poštovani novinarček. Kad si toliko trudan, mogao si slikati Slavonsku od savske do Sesveta. Zatim te slike pogledati. Onda se zapitati - zbog čega je Slavonska uska? A Zagrebačka u dijelu izborne kampanje i spavaonica, je proširena sve do rotora, gdje i dalje ima ime Ljubljanska. Ljubljanska je i dalje uska kao i Slavonska. Objektivom kamere, fotoaparata, svejedno, možeš to sakriti i pisati smiješne članke o dugačkim i nepotrebnim kolonama. No, moraš shvatiti da je Slavonska građena dok je u Zagrebu bilo duplo manje, ako ne i trostruko, vozila i prometa. A građene su s predviđenim proširenjima zbog čega su i na tvojim slikama uz članak vidljivi betonski odbojnici uz prometnicu. Što ti odbojnici znače? Ne da osiguraju vozače zbg možebitnog izletavanja s ceste. Postavljeni su zbog toga što su vozači sami počeli raditi prometnicu kako bi došli do skretanja, a ne trošili vrijeme na glupim semaforima. Tko je u stvarnosti zaslužan za ovakvu današnju gužvu na Slavonskoj? Milan bandić. Zbog čega? Zbg toga što jednostavno ne želi proširiti Slavonsku kako bi ucjenjivao tvrtke uz tu prometnicu i naplaćivao im takse po principu - neću ti graditi ništa, jer ne glasaš za mene. Nategnuto? Razmisli. Proširio je pred izbore Ljubljansku i ostao na vlasti. Kad na red dolazi Slavonska? Za četiri godine, u ljeto pred izbore. Nema novaca? Nemoj zaboraviti da je upropastio preko 1.500.000.000 kuna ( milijardu i pol) štetnim ugovorima o plaćanju iznajmljenog prostora. Podsjetimo malo građane - Ugovori o najmu su sklapani na dvije godine, a zastara neplaćanja nastupa noakon godinu dana. Potpis na takvim ugovorima milan bandić, gradonačelnik Zagreba. S tim novcima se moga napraviti i treći trak zagrebačke obilaznice. Koja je, gle ćuda, praktički zbog preuske Slavonske, postala obična brza gradska cesta. Iako je bila namjenjena skretanju međunarodnog cestovnog prometa izvan Zagreba, smanjenju prometa Ljubljanskom i Slavonskom od Zaprešića do Ivanje Reke. Država se sad slično odnosi prema Zagrebu neizgradnjom spoja autoputa Karlovac - Zagreb s autoputom prema Ivanjoj Reci, zaustavljanjem stranaca kod Lučkog.