Holdingova podružnica Zagrebački električni tramvaj svojim će putnicima ponuditi novu uslugu – uskoro će predstaviti modernu internetsku stranicu.
Točan dolazak vozila
Osim novog dizajna, sadržaj ZET-ove internetske stranice bit će pregledniji, sve korisne informacije lako dostupne putnicima, a planira se izraditi i prikaz za pametne telefone. Najkorisniji dio za putnike odnosi se na planiranje putovanja.
Naime, putnicima će se ponuditi alat uz pomoć kojeg će moći unijeti polazišnu i odredišnu adresu, a sustav će putniku ubrzo predložiti i ponuditi više opcija putovanja.
Tako će, osim broja linije i najbližeg stajališta, putnici moći izračunati i vrijeme koje će potrošiti putujući, ali i doznati točne podatke o planiranom dolasku vozila na konkretno stajalište. Slične je podatke putnicima davala i studentska aplikacija ZET-check koja se nedavno ugasila. Svi oni koji se pak ne snalaze po Zagrebu tako će uz pomoć nove usluge ZET-a moći dobiti informacije na kojem stajalištu trebaju izaći do svojeg konačnog odredišta. – Cjelokupna ponuda ZET-a bit će dostupnija i preglednija na novim internetskim stranicama. Intenzivno radimo na razvijanju komunikacijskih kanala i informiranosti putnika – poručio je glasnogovornik Zagrebačkog električnog tramvaja Tomislav Jurić.
Alternativni pravci
Kako doznajemo, predstavljanje nove internetske stranice predviđeno je sredinom lipnja.
– Zainteresirani će putnici dobiti i poruku o zastojima u cijelom gradskom prometu ili biti informirani o svim drugim važnijim vijestima iz javnog prijevoza, a bit će im ponuđeni i savjetovani alternativni pravci koje mogu koristiti u slučaju većih gužvi – poručili su iz Zagrebačkog električnog tramvaja.
>>Studenti morali ugasiti ZETcheck, aplikaciju točniju i bolju od ZET-a
Znamo mi Zagrepčani vrlo dobro za alternativne pravce, ali to nam malo vrijedi kad vozila idu svakih 3987 minuta. Evo baš jučer primjer - dođem na Trg, trebam na Glavni, na displayu piše da šestica dolazi za SEDAMNAEST minuta. Trinaestice na displayu uopće nema.