Velikogorička medijska scena ponovno se širi. Nakon dvije televizije, nekoliko tiskovina, s emitiranjem je započeo i novi radio.
Novo ime, novi logo
Riječ je, naime, o RTL Lekeniku, koji posluje već deset godina, no njegovi vlasnici zakupili su koncesiju za područje Velike Gorice, općine Kravarsko i Lekenika. Proširenjem koncesije i preseljenjem na novu adresu u Velikogoričkom tržnom centru, RTL Lekenik na jesen će početi emitirati novu programsku shemu, pod novim logom i novim imenom. Nositelj koncesije je E-Radio, a većinski vlasnik je gorički poduzetnik, ujedno predsjednik Zajednice športskih udruga grada Velike Gorice, Nenad Črnko.
– Želja nam je da slušateljima ponudimo što objektivnije informiranje, pa ćemo emitirati puno lokalnih informacija. Na radiju će uglavnom svirati domaća glazba, a 30 posto bit će rezervirano za strane autore – poručio je Črnko.
Unatoč glasnim šaputanjima da već dobrano poznati Radio Velika Gorica sve teže i teže posluje, Goričanima na radijsku scenu stiže i novi radio.
– Kada sam krenuo u medije, snimio sam situaciju i zaključio kako je na ovom području i te kako potreban još jedan radio. Naravno, tada nisam predvidio ovu gospodarsku situaciju. Nije tajna da je RTL Lekenik protekle tri godine radio s gubitkom, no ja sam optimist. Očekujem da ćemo se na početku pokrivati – poručuje većinski vlasnik. Za novi radio Črnko je od Solidum Žužić Grupe u najam uzeo poslovni prostor veličine 160 četvornih metara.
Kaže, Žužić Grupa izašla mu je u susret, pa će najam prostora u obvezu Radija ući tek nakon šest mjeseci rada.
Milijun ili pak dva?
Trenutačno je u novom prostoru svoje stolove i radijsku opremu zauzelo četvero stalno zaposlenih novinara, i troje honoraraca. U tijeku su pripreme da se s jesenskom shemom dovede i neki poznati radijski glas. Tko bi to mogao biti, nismo uspjeli doznati, jer Črnko je odlučio pričekati još neko vrijeme, kada će otkriti tu informaciju. U posljednje tri godine, što u stari, pa zatim i u pripreme za novi radio, poduzetnik Nenad Črnko uložio je, citiramo “između milijun i dva milijuna kuna”.
– Ulagao sam u Radio od svojih tvrtki i od vlastite ušteđevine. Ovaj radio podići će i sam tržni centar – zaključuje.