'VRATIMO GRAD U FORMU'
Po Zagrebu osvanuli jumbo plakati, sve je plaćeno gradskim novcem: Tomašević nam zahvaljuje na strpljenju
Vrijednost je projekta oko 70.000 eura, što uključuje trošak agencije koja je izradila vizualno rješenje i poruke te proizvodnju materijala poput plakata. Koriste se javne površine poput gradilišta te oglasni prostori koje Grad inače upotrebljava besplatno za informativne kampanje, a projekt se, kažu na Radićevu trgu, financira iz zagrebačkog proračuna.
Komentara 25
...i praf nam budi 🤦♂️
ZE
Prekasno. Ova kampanja u meni generira visok stupanj ljutnje i bijesa - pogotovo dok svakodnenvno, gotovo kao po pravilu, u koloni, prilikom odlaska na posao ili povratka s posla - 45min prelazim udaljenost od Velesajma do kraja Jadranskog mosta... moj glas ide nekom drugom ...
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Da nemaju poguranac medija bili bi prijevremeni izbori..