trnsko

Podignut ćemo igralište za koji metar i ispod sagraditi garažu za 400 auta

Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
1/10
07.11.2020.
u 10:30

Za svoju je “majstorsku ideju” šef četvrti Novi Zagreb zapad, kaže, već dobio zeleno svjetlo u Gradu, a drži i da se može lako realizirati

Kako riješiti kroničan problem nedostatka parkirnih mjesta koji muči Trnsko već desetljeće i pol? Rješenje je podzemna garaža, uvjeren je Jadranko Baturić, predsjednik Vijeća gradske četvrti Novi Zagreb zapad, kojom će se konačno, jednom za svagda, kvart rasteretiti od stotina automobila koji se ondje svaki dan parkiraju, što legalno, što nelegalno.

Po uzoru na Tuškanac

– Mogućnosti koje preostaju su uništavanje kvartovskog zelenila ili, ako ćemo biti drastični, rušenje stambenih zgrada, a to nikomu nije ni nakraj pameti. Rješenje je, dakle, gradnja podzemne garaže, po uzoru na onu na Tuškancu, koja bi mogla prihvatiti oko 400 auta – kaže šef četvrti.

A namjerava je sagraditi u samom centru kvarta, na mjestu gdje se trenutačno nalazi sportsko igralište. No, ne namjerava pritom oduzeti stanovnicima Trnskog jedino mjesto za rekreaciju već ga malo “pomaknuti”. I to u vis.

05.11.2020., Zagreb - Zbog problema s nedostatkom parkirnih mjesta igraliste u centru zagrebackog naselja Trnsko biti ce podignuto na visi nivo, a ispod njega je planirana izgradnja podzemne garaze. Jadranko Baturic, Bozidar Borojevic. Photo: Davor Puklavec/PIXSELL
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL

– Ideja je da dignemo igralište za koji metar, ovisno o tome koliko traži struka, a da garažu smjestimo ispod. Nakon radova vratili bismo igralište ondje gdje jest. I problem riješen – kaže Baturić, koji s ovom idejom u ponedjeljak ide pred Vijeće gradske četvrti, a Mjesni odbor Trnsko o njemu će raspravljati u srijedu. I uvjeren je da će podršku imati jer je, ističe, riječ o praktičnom rješenju koje se može implementirati bez mnogo poteškoća, a da je to tako, dodaje, zajedno s kolegama provjerio je i u gradskim službama. Obratili su se, točnije, Uredu za promet kako bi ispitali je li zamisao uopće izvediva iz perspektive struke, a kod šefa gradskog Zavoda za prostorno uređenje Ivice Rovisa provjerili su postoji li neka zapreka u prostornim planovima.

– Pomoćnik pročelnika za promet Mario Miličević pozdravio je našu ideju jer je dotad neprestano pokušavao smisliti kako riješiti problem s parkirnim mjestima u našem kvartu pa mu se jako svidjela. A ravnatelj Rovis također nam je rekao da nema nikakvih prepreka da se sagradi podzemna garaža. Ideja je, dakle, majstorska – zadovoljan je Baturić.

Zamisao podržava i većina u Mjesnom odboru Trnsko, odnosno tako barem kaže predsjednik Božidar Borojević, koji ističe kako je problem s parkiranjem u kvartu postao zaista ozbiljan. Situacija je takva, napominje, da vozači svoje automobile sve više parkiraju na nogostupima i tako smetaju pješacima koji su onda prisiljeni zaobilaziti ih. Pauci su zato čest prizor u Trnskom, a stanovnici su prisiljeni plaćati visoke kazne.

– Nogostupe ne možemo pretvarati u parkirališta, a na zelenim površinama ne želimo graditi. Gradnja podzemne garaže stoga je među jedinim opcijama – govori Borojević.

05.11.2020., Zagreb - Zbog problema s nedostatkom parkirnih mjesta igraliste u centru zagrebackog naselja Trnsko biti ce podignuto na visi nivo, a ispod njega je planirana izgradnja podzemne garaze. Photo: Davor Puklavec/PIXSELL
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL

A mi da to plaćamo?!

Nešto se mora učiniti, slažu se stanovnici Trnskog, jer aute u kvartu, osim njih, često ostavljaju i oni iz, primjerice, Sigeta ili drugih susjednih naselja. Zato ideju od podzemnoj garaži pozdravljaju, ali pod garancijom da će igralište zasigurno ostati u kvartu nakon radova.

– Naravno, to je odlična ideja, a po primjeru Tuškanca može se zaključiti da je učinkovita. Kao što vidite oko nas, doista je previše auta i nešto se mora učiniti. A slično je i u Trokutu – kaže Nikola Papak. Slično je ustvrdio i Ante Mitrović, no neki su, poput Darka Blagusa, i te kako skeptični.

– Što jest, jest, biti pješak u Novom Zagrebu je užas jer vozači svaki novi nogostup pretvaraju u parkiralište. No, nama zapravo treba manje vozača, odnosno automobila. Neka ljudi hodaju, koriste javni prijevoz, a ne da mi iz svojih poreza moramo plaćati drugima gradnju podzemnih garaža – govori Blagus. Osim toga, nije baš da će nova garaža puno pomoći u rješavanju problema, odvraća pak Ljubica Bošnjak, jer je auta jednostavno previše.

– Pa cijeli se Novi Zagreb bori s tim problemom. Da je rješenje tako jednostavno, svi bi sagradili podzemne garaže. Ali ne ide to samo tako – poručuje ona.

Komentara 2

Avatar Behemot
Behemot
00:17 09.11.2020.

Jadranko Baturić, čovjek koji sporo i nesuvislo govori, na razini 9-godišnjeg djeteta, osoba od Bandićevog povjerenja za lopovluke, odlučio je prije lokalnih izbora napraviti unosni projekt kojim bi stanovnici Trnskog dobili nove mrežice na koševima, cca 500 kn investicije a zauzvrat bi se odrekli javno-sportskog prostora za 400 parking mjesta kojima bi gospodario neki rođak iz Bosne.

LI
liliZG
14:33 11.11.2020.

odlična idea , međutim, sigurno bi koštala puno previše jer ima puno onih koji će uzeti svojih 10%

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije