Kako jedna osoba može zaustaviti njih 100? Ustvari vrlo jednostavno jer to je moguće već parkiranjem i zaustavljanjem unutar žutih iscrtanih traka tramvajskog ili autobusnog stajališta javnog gradskog prijevoza. Problem je to na koji je ovoga tjedna ukazala Udruga vozača i automehaničara ZET-a
S djelatnicima prometne policije odlučili su zato krenuti u preventivno-edukativnu akciju u tjednu uoči početka školske godine što tradicionalno znači i povratak gužvi na prometnice metropole. "Samo sam iskočio nešto obaviti", "Evo, samo sekunda, nekoga čekam", "A gdje da parkiram kad nema mjesta" najčešći su izgovori s kojima se pravdaju takvi potezi.
U 13 sati na poprilično ispunjenom i rujanskim suncem užarenom Kvatriću nije dugo trebalo čekati prve "mušterije". Već za nekoliko minuta stigao je srebrni Smart. Srećom, umjesto kazne ovoga puta dobio je edukativni letak i upozorenje, a isto se dogodilo i vozaču Audija. U kratkom vremenu još je jedan auto, ovaj puta beogradskih tablica, stao kod cvjećarnice na Kvatriću.
No, nije Kvatrić jedina lokacija. Svakodnevno se ovakve scene viđaju u brojnim stajalištima diljem grada. Jedno od poznatijih je i ono kod Avenue Malla te kod Muzeja suvremene umjetnosti u Novom Zagrebu. Bus onuda prolazi svakih nekoliko minuta, a zbog blizine kioska i shopping centra brojni vozači se zaustavljaju.
POVEZANI ČLANCI:
"Problem su i dostavljači koji odlaze u shopping centar po dostave pa parkiraju aute na sva 4. Bus onda ne može sigurno ući u stajalište, ovdje se križaju brojni smjerovi kretanja vozila i mi praktički ostajemo na cesti i blokiramo promet, što je nesigurno i za vozače, ali i za naše putnike koji ne mogu na siguran način ući u vozilo pa može doći do pada i ozljede" ilustrira nam svakodnevnu situaciju jedan od ZET-ovih vozača.
Broj policijskih patrola je ograničen i ne mogu pratiti baš svako stajalište u gradu pa i ZET i policija apeliraju na vozače da poštuju prometne propise.
VIDEO Besplatna vožnja starim tramvajem povodom 133. rođendana ZET-a
Isto tako je istina da industrija dostavljanja funkcionira 100% na prometnim prekrsajima. Jer nigdje ne postoji parking za dostavna vozila, mopede i sl. Svi parkaju na cesti na sva 4. Kad to vec postoji moralo bi se obvezati vlasnike lokala da rijese parking. Ili da svaka kazna koju dostavljac dobije ide njima. Takodjer, ako to nije moguce, onda bi Grad trebao rjesavati parking na najblizim javnim povrsinama. A o policijskom neradu ne zelim, previse ga je.