Produžena Branimirova u Sesvetama je super i skratit će put do centra grada te rasteretiti središte naselja, ali teški kamioni, autobusi i ostala vozila stižu nam pod prozor, upozoravaju stanovnici uz Brestovačku cestu, dokle seže prva faza proboja prometnice koja se obećava desetljećima. Odgovore na strepnje oko njezina novog dijela nedavno su im došli dati i predstavnici izvođača radova te Grada kao investitora, no dio stanovnika ističe kako je izostao onaj na ključno pitanje, sigurnost.
– Mi koji živimo u gornjem dijela Starog Brestja tražili smo podvožnjak ili nadvožnjak jer Branimirova od Tomislavca do Popovca, kad se izgradi cijela trasa, nigdje neće školarcima priječiti put do škole na tako opasan način sa šest-sedam trakova kao ovdje na Brestovečkoj – ističu.
A buduća Branimirova, široka 34 metra, bit će, dodaju, jedini prijelaz ne samo za djecu koja idu u školu, nego i za sva igrališta koja su s donje strane Brestja.
– Drugim riječima, neprestano će se morati prelaziti velikom prometnicom. Trasa nije najsretnije zamišljena, a usto će nova prometnica prolaziti na metar od najbližih kuća – objašnjava Hrvoje, jedan od susjeda. Strah ih je i da je prekasno jer se apeli ranije nisu slušali, a gradilište je sada u visokoj fazi te bi svako zaustavljanje radova značilo velike gubitke.
– Kada su se ljudi u Sesvetskoj dolini bunili, gradonačelnik Tomislav Tomašević promijenio je plan i dao novac za nadvožnjak. A ovdje, iako je nužno zbog djece i sigurnosti naselja, ništa ne žele promijeniti – ističe Hrvoje.
Predlažu podvožnjak ili nadvožnjak, a nisu za pothodnik jer, kažu iz iskustva, znaju da se oni brzo zapuste i postanu mračni pa ih onda ljudi izbjegavaju. Rješenje bi možda bio i zatvoreni nathodnik, no odluku prepuštaju struci.
POVEZANI ČLANCI:
– Nakon 40 godina života u Brestju, gdje sam rođen i imam kuću, supruga i ja razmišljamo uzeti kredit i radije se preseliti nego ostati ovdje i strepiti svaki dan što će se dogoditi. Naravno, nadamo se da nećemo morati to učiniti – zaključuje Hrvoje. Prva faza radova vrijednih pet milijuna eura, podsjetimo, počela je u lipnju i trebala bi biti gotova do kraja studenoga.
GALERIJA:
Projekt "Zagrebačka palanka" uspješno napreduje.