Poslovni korisnici koji surađuju s Gradom Zagrebom, njih 12.500, račune sada mogu ispostaviti u svega nekoliko klikova – istaknuto je na jučerašnjem predstavljanju projekta digitalizacije njegova financijskog poslovanja. Implementacija e-Financijskog poslovanja, odnosno e-Računa u poslovanje s Gradom ubrzat će i pojeftiniti postupak, a hrpe papira odlaze u prošlost. Riječ je, naime, o 190.000 transakcija godišnje, odnosno više od 70.000 računa te 15.000 internih dokumenata koji su se do sada ispisivali.
– Osim što će se postupak koji je do sada trajao i nekoliko tjedana svesti na tek nekoliko klikova, Grad će kvalitetnije pratiti likvidnost, ali i uštedjeti i do dva milijuna kuna godišnje. Riječ je o ključnom procesu u kojem sudjeluje više od 600 zaposlenika iz svih 25 gradskih upravnih tijela – kazao je pročelnik Ureda gradonačelnika Miro Laco. Zamjenica gradonačelnika Olivera Majić istaknula je, pak, da je, osim uštede i učinkovitosti, glavni cilj digitalizacije poslovanja “razvoj Zagreba kao grada sretnih ljudi i poduzetnika”, kojima ovakve usluge smanjuju administrativne teškoće. Složio se s njom i gradonačelnik Milan Bandić.
– Tehnologija je alat koji omogućuje građanima da lakše dođu do usluge i da pritom imaju manje problema. Mi i dalje ostajemo vjerni svojim dvjema temeljnim zadaćama, a to je da budemo uprava sa smiješkom i istinski servis građana te logistika poduzetnicima – kazao je Bandić. Digitalizacija financijskog poslovanja sastavni je dio platforme E-Zagreb, koja građanima omogućuje korištenje brojnih online servisa, kao što su e-Pisarnica, e-Školstvo, e-Bebe... Uskoro će, najavio je također Bandić, dostupna biti i usluga e-Dozvole, koja će omogućiti digitalno preuzimanje građevinske, lokacijske ili uporabne dozvole.
Sta nije ovaj bio u Remetincu?