Ispred svih ulaza na najveći zagrebački rotor, onaj kod Remetinca, uskoro će postaviti semafore, a na njegovoj sjevernoj strani, umjesto u dosadašnja tri traka, vozit će se u četiri. Projekt je to rekonstrukcije raskrižja Avenije Dubrovnik i Jadranske avenije, za čije se izvođenje od jučer traži pravi kandidat. Grad je raspisao natječaj na koji se može javiti do početka siječnja, pa bi radovi na rotoru mogli početi najvjerojatnije na jesen sljedeće godine.
– U vrijeme radova predviđena je posebna regulacija kojom će se omogućiti odvijanje prometa u pojedinim fazama rekonstrukcije križanja – već sad stoji u projektu koji tek treba provesti. Većih promjena na samom rotoru neće biti pa se neće mijenjati ni njegova geometrija, a i ostat će na istoj razini kao dosad.
– Gradnjom podvožnjaka na Jadranskoj aveniji omogućen je deniveliran neometan promet u smjeru istok - zapad te je kružni tok rasterećen tog dijela prometa – stoji u projektu u kojem se objašnjava kako se upravo zbog toga broj prometnih trakova neće povećavati ni na jednom dijelu rotora, osim na sjeveru, točnije na potezu Jadranska avenija – Jadranski most te Avenija Dubrovnik – Jadranski most. Nesreće, koje su na rotoru redovite, ubuduće će se događati rjeđe jer više neće biti moguće ispreplitanje vozila nakon što uđu u kružni tok.
– Svi ulazi u rotor bit će semaforizirani, a vožnja kroz kružni tok bit će dodatno vođena vertikalnom signalizacijom – objašnjava se u projektu.
Podsjetimo, rekonstrukcija rotora kod Remetinca planira se već godinama, a upravo zbog toga Zagrepčani su konačno raspisivanje natječaja nazvali “dobrom predizbornom kampanjom”.
>> Otkrivamo kad se (napokon) uređuje najveći rotor u državi
Kružni tokovi se grade upravo zato da NE BI BILO semafora. Samo u Hrvatskoj - semafori u rotoru. Fantastično. Čestitam prometnim "stručnjacima".