Zagrebačka policija zaustavila je 45-godišnjaka u Sesvetama, a kretao se Kobiljačkom cestom u smjeru istoka. Kontrolom vozača i automobila, policija je ustanovila da 45-godišnjak vozi pod utjecajem alkohola te bez vozačke dozvole.
"U ponedjeljak, 21. listopada oko 21.40 sati u Sesvetama, 45-godišnjak je upravljao osobnim automobilom zagrebačkih registarskih oznaka, a kretao se Kobiljačkom cestom u smjeru istoka. Kontrolom vozila i vozača kod kućnog broja 112 utvrđeno je da je upravljao automobilom pod utjecajem alkohola od 1,79 g/kg u organizmu te za vrijeme dok mu je vozačka dozvola oduzeta jer se nije odazvao na izvanredni liječnički pregled.
Vozač je uhićen i doveden u službene prostorije policije gdje je smješten u posebne prostorije do otrežnjenja nakon čega je doveden na nadležni prekršajni sud gdje mu je izrečena novčana kazna u visini od 3080 eura te zaštitna mjera zabrane upravljanja motornim vozilom "B" kategorije u trajanju od 12 mjeseci", stoji u priopćenju PUZ-a.
VEZANI ČLANCI:
Pa uz cestu od Sesveta do Dugoga Sela s obje strane naredala se masa birtija i kockarnica uz koje u svako doba dana i noći po samo administrativno pješačkoj, zelenoj i biciklističkoj površini nalazi se masa divlje ostavljenih automobila od kojih se ne može ni hodati, a čiji vozači unutra nemaju što nego li piti, a kada izađu pijani nemaju što nego li voziti. Nadležne gradske i državne vlasti, zatvarajući oči pred tom javnom tajnom, navode ljude da pijani voze i ugrožavaju svoj i tuđe živote i imovinu učestalim i fatalnim sudarima, a onda svake prijestupne godine ponekoga na sva zvona i kazne da opravdaju svoje postojanje i ušutkaju vlastitu grižnju savjesti, ako je uopće više i imaju. Da se primjenjuju samo postojeći zakoni, tu cestu bi trebalo hitno zatvoriti ili bi trebalo pozatvarati sve birtije i preseliti nekamo u polje kamo se dolazi isključivo javnim prijevozom da se tamo koji hoće poiznapijaju i javnim prijevozom sigurno vrate kući. Tako to funkcionira na primjer u Njemačkoj, za dvotjednoga Oktoberfesta. A jednako bi trebalo napraviti i sa silesijom drugih obrtnika koji su zagospodarili javnom površinom koja bi trebala služiti isključivo sigurnom odvijanju prometa (pješačkoga, biciklističkoga, automobilskoga, javnoga). I svima bi bilo bolje.