Odgovor na pitanje što je iritantnije od toga kada gradska služba realizira neki “genijalan projekt“ koji se veoma brzo pokaže katastrofalnim, iako je u njega ulupan nemali iznos proračunskog novca, dobiva se već nakon pet minuta šetnje oko Jarunskog jezera. A odgovor glasi – iritantnije je kada ista ta gradska služba ne želi priznati da je pogriješila (iako je to bolno očito) pa, umjesto da se pokrije ušima i što prije popravi već nastalu štetu te spriječi buduću, i dalje inzistira na “genijalnom projektu”.
Upravo se to, naime, dogodilo na Jarunu gdje je Holdingova ustanova Upravljanje sportskim objektima odlučila nakon dugog niza godina promijeniti prometnu regulaciju. Sada cesta oko jezera više nije dvosmjerna, nego postoji samo jedan jednosmjerni trak, dok je drugi prenamijenjen u biciklističku stazu. Uz to, premještena su i parkirališna mjesta.
Nova regulacija zaživjela je početkom šestog mjeseca, a iako su iz ustanove Upravljanje sportskim objektima poručili da je novost uvedena na zahtjev korisnika, na nju su se odmah požalili ugostitelji budući da se sad do nekih lokala, umjesto stotinjak metara, mora voziti čak sedam kilometara. Ni većina Zagrepčana nije bila zadovoljna, tek je pokoji biciklist bio sretan zbog nove staze. I to malo pozitivnih komentara nije dugo potrajalo jer je trebalo proći svega nekoliko dana do prve nesreće u kojoj je ozlijeđen upravo jedan biciklist. Dio automobila, naime, i dalje uporno vozi po traku koji je postao biciklistička staza pa je ona sada prazna, a biciklisti voze po pješačkoj stazi koja je nekada bila njihova, ali sada više nije. Pa nisu ljudi ludi, da djeci kažu da voze tamo gdje ih auti mogu pokositi. Radije se sad svađaju s pješacima kojima pak ništa nije jasno.
Sve u svemu, očigledno je da nova pravila ljudima ne odgovaraju te da zbog toga nastaje kaos. Pa neka onda ustanova Upravljanje sportskim objektima vrati sve na staro – što prije!
Bože moj pa nek se priviknu. Ne znam kaj je nelogično u biciklističkoj stazi kraj jezera, osim kaj je dio biciklista u Zagrebu naviknut da se slobodno vozi kud hoće, tak da biciklističke staze i nisu tu zbog njih već zbog zaštite ostalih sudionika u prometu od biciklista. Ako ugostitelji žele reći da im je veći dio mušterija motoriziran, onda treba manje ugostiteljskih objekata u tom prostoru, sportsko-rekreacijskom.