Teško se može poreći da je Johann Franck, projekt preobrazbe Gradske kavane, tom kultnom prostoru uspio vratiti status zagrebačke in lokacije. I bez organiziranja obilježavanja godine dana od otvaranja, moglo se zaključiti nešto slično: ponovno je ovo mjesto u samom srcu metropole središte zabavnih, kulturnih i turističkih događaja.
A kako se moglo čuti na jučerašnjem druženju s novinarima, u ovih godinu dana Johann Franck privukao je više od pola milijuna posjetitelja, pri čemu je svaki peti gost stranac.
– Održali smo i više od stotinu evenata, među kojima bih posebno istaknuo nastup grupe Time, koja se ovdje okupila nakon 40 godina, te gostovanje baleta HNK. U adventsko vrijeme ovdje je neki događaj praktično svakoga dana – rekao je Tomo Ricov, voditelj Johanna Francka.
Na susretu s novinarima bio je i čelni čovjek kompanije Franck, Dubravko Artuković.
– Tražili smo pravo mjesto za naš flagship store. Izbor je pao upravo na Gradsku kavanu, koja, priznajmo, nije već dugo imala onaj ugled koji ju je krasio tolike godine. No, kako mi nismo ugostitelji, bolje je bilo prepustiti taj posao ljudima koji o tome znaju daleko više. Naše je bilo da osiguramo ponudu zbog koje će se ovdje dolaziti ciljano. Espressa pripremaju vrhunski baristi pa mi i kroz Johann Franck potvrđujemo svoj status tržišnog lidera – rekao je Artuković.
U Johann Franck uloženo je 15 milijuna kuna, a otvoreno je 75 radnih mjesta. Ispijeno je više od 341.000 šalica espressa i ostalih toplih napitaka. Samo u jednom danu prošlog je prosinca zabilježen rekordan broj pripremljenih espressa, njih čak 1850.
Odnedavno imaju slastičarnicu te obnovljenu gastronomsku ponudu. Od ožujka šef je kuhinje Ivan Tomašević, a po onome što smo jučer probali, centar grada sada je kroz Johann Franck, osim klupske, i kulinarska destinacija
Bravo, to je potrebno Zagrebu. I kad bi se jos na FLAGSHIP STORU odrzavali EVENTI koje bi razumio obican Purger (znaci na Hrv, jeziku) gdje bi vam bio kraj.