stranka za grad:

'Sustav javnih bicikala napravljen je da bi propao'

nextbike (1)
Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL
1/13
14.05.2013.
u 11:44

Projekt je kozmetički zahvat pred izbore, tvrde u stranci, pozivajući gradsku upravu da čim prije povećaju broj bicikala i stajališta

Projekt javnih bicikala predstavio je danad pred Tehničkim muzejem gradonačelnik Milan Bandić na najbolji mogući način - sjeo je i provozao se.

No, stranke Za grad nemaju pozitivne riječi za projekt, napominjući da izgleda kao da je namjerno napravljen da ne bi proradio.

- Projekt predstavlja samo jedan u nizu kozmetičkih zahvata ovog puta predizbornog okusa, ali bez prave supstance - poručio je Marko Gregović, supredsjednik stranke Za grad dodajući kako oni podržavamo ideju javnog bicikla i želimo da zaživi.

Pitanja je imao i jedan prosvjednik koji je na predstavljanje došao noseći transparent s natpisom 'Lažeš!'

Manjkavost pilot-projekta što su ga osmislili Krešimir Dvorski i Ante Gustin, a podržao Grad Zagreb dajući im na korištenje javne površine, u stranci vide u broju stanica u centru Zagreba. 

- Postavljeno je tek šest stanica, a time se dovodi u pitanje u kojoj je mjeri, u tim gabaritima, sustav uopće moguće testirati. U svijetu postoji pravilo “go big or go home” - sustavi javnih bicikala trebaju startati s dovoljno stanica za bicikle inače neće biti dovoljno atraktivni za masovnu upotrebu, pojašnjava Gregović.

Stranka Za grad stoga je uputila apel gradskoj upravi tražeći od njih da ne manipuliraju idejom javnog bicikla u predizborne svrhe te da povećaju broj bicikala i stajališta, da prestanu s praksom oduzimanja nedovoljnog broja parkirališta za bicikle da bi postavili stanice za javne bicikle te da unaprijede biciklističku infrastrukturu ulažući barem jedan posto  prometnog budžeta u razvoj biciklističke infrastrukture

- Kvalitetne i sigurne staze osnova su za uvođenje sistema javnih bicikala, zaključuje Gregović podsjećajući kako su se višegodišnji napori udruga da se poboljša biciklistička infrastruktura pokazali uzaludnima zbog ignoriranja gradskih vlasti.

- Dosadašnji angažman gradskih uprave u promoviranju biciklističkog prometa svodio se uglavnom na kozmetičke zahvate, poput postavljanja nefunkcionalnih parkirnih mjesta ili oslikavanja pločnika umjesto izgradnje pravih biciklističkih staza, kaže.

>>Na ulicama 50 javnih bicikala, voze se uz šifru za otključavanje

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije