Te je 2013., nakon osam godina na čelu Hvara, Pjerino Bebić priznao politički poraz. Novo vodstvo grada odlučilo je: žele miran turizam bez buke iz klubova koji su se već bili lansirali u kategoriju najskupljih i postali brend među stranim gostima. Prije gradonačelničke pozicije Pjerino Bebić bio je zaposlen na raznim mjestima, no marketing i organizacija evenata kroz njegovu su se karijeru provlačili gotovo uvijek.
Sve osim narodnjaka
Posljednjih godinu dana Hvar je zamijenio Zagrebom. Drugi put u životu u svoje prebivalište upisuje zagrebačku adresu. U metropolu dolazi s idejom organizacije tuluma, protkanih brendiranjem Zagreba i Jadrana, pa u dvorišnom dijelu Petrinjske 4, prostoru nekadašnjeg kina Central, sa splitskim poduzetnikom Slobodanom Matendom i partnerima otvara multimedijalni centar Operu. Cilj im je promijeniti klupsku scenu, ali i potpuno iskoristiti turističku renesansu koja je zahvatila Zagreb.
– Svi turistički pokazatelji Zagrebu daju izuzetan potencijal. O bivšem kinu Central nisam razmišljao sve do jedne kave, no derutni prostor i sama ideja bili su i više nego izazovni – prepričava svoju odluku Pjerino Bebić.
Opera je nešto znatno više od noćnog kluba, a na repertoaru su planirani svi glazbeni žanrovi. Osim narodnjaka, kaže. U prostoru koji ima prizemni i galerijski dio najviše pozornosti oduzima 3D mapping screen, platforma na kojoj će svoja znanja ujediniti stručnjaci digitalnih umjetnosti, arhitekture, scenografije i videoprodukcije, u korist turizma Zagreba, ali i cijele Hrvatske.
– Zagreb, za razliku od gradova na obali, živi 365 dana u godini, i to je njegova prednost. Zagrepčani vole "partijati" i zahtjevna su publika koja točno zna što želi. Budući da je sve više turista, znali smo da ponudom moramo obuhvatiti i svjetske trendove, a 3D mapping upravo je to – kaže Bebić.
Prostor Opere, koji se uređivao od srpnja, tijekom tjedna u dnevnom programu tako će biti namijenjen prezentaciji digitalne muzejske građe – novim tehnologijama predstavljat će povijest, tradiciju i znamenite ličnosti, poput izumitelja Nikole Tesle i Ivana Vučetića te drugih znanstvenika s naših područja. Za muzejske manifestacije plaćat će se ulaznice, no one neće biti običan papir, nego vodiči, brošure o znamenitostima Zagreba, Splita, Hvara, ali i razni suveniri.
Uvijek je tu komad politike
Mjesta će u novom multimedijalnom centru biti i za polaznike Dramske akademije, koji će ondje pripremati i uvježbavati predstave, ali i za različite radionice školaraca i projekcije primjerene njihovu uzrastu. Na programu su i koncerti, kabaret-večeri i stand up nastupi.
– Turisti su zadovoljni gastronomskom ponudom, vizurama grada i ljubaznošću Zagrepčana, no nedostaje im zabavnih sadržaja – kaže Bebić.
Jasan je u planovima: od Opere želi stvoriti brend. Ali svjestan je i da je poduzetništvo znatno zahtjevniji posao od političkog.
– No, ne bi trebalo biti razlike između političara i poduzetnika. Iz ove perspektive vidim da bi političari trebali imati mjesečnu praksu u bilo kojoj tvrtki jer tek tada mogu razumjeti da je vrlo zahtjevno biti poduzetnik – ističe Bebić.
Iz politike je, barem zasad, izišao, iako ne jamči da joj je zauvijek okrenuo leđa.
– Može li itko napustiti politiku? Ovdje je trend da doručkujemo, ručamo i večeramo politiku i, koliko god se pokušali držati dijete, uvijek se nađe komad politike koja jednostavno uđe u tebe – zaključuje Pjerino Bebić.
U rudnik !