Točno u ponoć, u noći s nedjelje na ponedjeljak, počet će na dionici pruge Zagreb Borongaj – Sesvete – Dugo Selo voziti vlakovi i do 140 km/h. Obnova pruge gotovo je pri kraju, ostali su tek dijelovi uz prugu koji neće utjecati na tu brzinu, podignutu za dvostruko. Bit će gotovi do kraja godine.
– Dodatnu pozornost trebaju obratiti putnici prigradskih vlakova na željezničkim stajalištima, koji strogo moraju poštivati žutu liniju na peronu i držati potreban odmak od kolosijeka kojim u međuvremenu prolaze brzi vlakovi koji se na stajalištima ne zaustavljaju - kazali su iz HŽ Infrastrukture.
Uvođenjem projektirane brzine skratit će se trajanje putovanja te će utjecati na bolji protok željezničkog prometa na cijelome zagrebačkom čvorištu. Radovi na dionici dugoj 16 kilometara traju od rujna 2013. godine, vrijednost investicije iznosi 230 milijuna kuna.
>>Noć, kiša, napon 25.000 V. Oni i ležeći mijenjaju žice
Zanima me kako će to vlak postiči brzinu od 140km na relaciji Zagreb-Borongaj-Trnava-Čulinec-Sesvete-Sesvetski Kraljevec-Dugo Selo? Da li će se pločice za kočnice mijenjati u boksovima svaki krug, na svakoj stanici ili po jednoj vožnji?