"Način na koji želiš", tako su četvorica prijatelja iz Zagreba kolokvijalno nazvala svoju internetsku turističku agenciju.
Ili barem tako zvuči naziv zajedničke tvrtke preveden na hrvatski jezik. Upravo su se tom maksimom, da onima koji dođu u glavni grad ponude sadržaj koji oni žele, vodili kad su odabirali ime koje će ih predstavljati.
Putem društvenih mreža
Tako je nastao "Wayoudo", koji mlade turiste putem internetske stranice vodi po gradskim događanjima, turama, noćnim klubovima, muzejima, barovima, restoranima, a preporučuje im i najbolji hostelski smještaj.
– Sa svakim smo korisnikom u kontaktu prije i u vrijeme njihova boravka u gradu – rekao je Juraj Zebec koji je projekt "Wayoudo" osmislio zajedno s Augustinom Fabijanićem, Borisom Zatezalom i Lukom Božićem. Kao mladi Zagrepčani dobro su upoznati s aktualnostima u gradu, s kojima nisu upoznati stranci koji ovdje borave. Turisti će tako, recimo, biti upoznati gdje je najbolje izaći četvrtkom navečer, kako doći do jezera Bundek na Festival vatrometa ili otići na hokejašku utakmicu Medveščaka u Arenu Zagreb.
Kreirali su i narukvicu Zagreb Pass, koja omogućuje i različite pogodnosti na različitim lokacijama. Otkako su počeli prije dva mjeseca, preporuke su dali Austrijancima, Poljacima, Skandinavcima, no i Kanađanima i Australcima na proputovanju kroz Europu. Najčešće do njih dođu putem društvenih mreža, no i usmena predaja i preporuka zaslužna je za njihovu popularnost.
Program za advent
Velik je interes za večernju turu po pubovima naziva "Pub crawl" u organizaciji hostela Chillout.
– Okupe se gosti svih hostela i obilaze pubove po gradu – objašnjava narav ture Zebec te dodaje da sa Swanky Mint Hostelom rade na programu vezanom uz advent. Uz događanja u gradu, svaku će večer organizirati i različite koncerte, DJ-e i drugi sadržaj u spomenutom hostelu.