Od 263 nove taksi dozvole dodijelit će se njih najviše 195, zbog toga će Grad raspisati novi natječaj za ostatak dozvola! Naime, prijavljeni taksisti nisu zadovoljili uvjete, tako da je na natječaju prošlo 80 dozvola riječkog Cammea, 19 Eko-prijevoza i 76 fizičkih osoba odnosno obrtnika koji imaju po jedno vozilo.
“Dobili stvarnu sliku”
Međutim, broj novih taksista koji u srijedu izlaze na zagrebačke ulice, može varirati s obzirom na to da je još 20 vozača Cammea prijavljeno na ispit o poznavanju grada, ali i zato što Eko-prijevoz još nije nabavio vozila.
– Javni je natječaj za taksiste okončan i dobili smo stvarnu sliku. Očito je da će se morati raspisati još jedan natječaj za popunjenje mjesta. Mnogi prijevoznici nemaju ispunjene uvjete za obavljanje taksi prijevoza, a dio vozača nije položio ispite ili ih nema dovoljno – zaključio je Davor Jelavić, pročelnik Ureda za graditeljstvo i promet.
Rezultati za nove taksiste su poražavajući, a razlog su tomu, kako kaže Jelavićev pomoćnik, Mijo Bezer, oni isti s početka natječaja.
– Cammeo je do jučer prijavio 148 vozača, od kojih je 116 izišlo na ispit o poznavanju grada koji je položilo njih 80 – što znači da Cammeo može dobiti samo 80 dozvola – objasnio je Bezer.
Ako komisiju i ispit prođe spomenutih 20 vozača Cammeo će biznis u Zagrebu u najboljem slučaju pokrenuti sa sto automobila. To je upola manje od najavljivanog.
U nezavidnoj je situaciji i tvrtka Eko-prijevoz. Od najavljenih 50 vozila mogu dobiti najviše 19 dozvola jer toliko imaju kvalificiranih vozača.
Nemaju glavni uvjet
A mogli bi pak ostati bez ijedne dozvole jer, kaže Bezer, do jučer nisu nabavili vozila, što je, naravno, glavni uvjet za njihovo dobivanje.
Ako tomu bude tako i ako Cammeovih 20 vozača ne položi ispit broj dozvola za drugi natječaj mogao bi se popeti na 107.
Možete odobriti 67 milijuna dozvola, i opet se neću voziti sa taksijem, koji su to pljačkaši. Zagreb je mali grad, u sat vremena pješke dođem gdje god treba, a do aerodroma redovito voze busevi s kolodvora.