25.09.2017. u 16:30

Stanovnici Gajnica i Jaruna već su potpuno izgubili živce. Iako su udaljeni svega šest kilometara, izravna autobusna linija ne postoji.

Već godinama treba im više od sat i pol da javnim prijevozom dođu od jednog kvarta do drugog, pa nije čudo da su stanovnici Gajnica i Jaruna već potpuno izgubili živce. Iako su udaljeni svega šest kilometara, izravna autobusna linija ne postoji.

Stoga je potrebno, ako se ide primjerice od Gajnica do Jaruna, prvo doći do okretišta na Črnomercu ili Ljubljanici, potom promijeniti prijevozno sredstvo, pa se praktički vraćati natrag na zapad prema Jarunu. Dozlogrdilo je to građanima pa su konačno pokrenuli online peticiju. Traže od ZET-a izravnu liniju i već su skupili više od 700 potpisa.

Nedopustivo je, kažu, da im manje vremena treba pješice, nego javnim prijevozom, a argumenata za uvođenje direktne linije imaju na pretek, tvrde. Kao prvo, takva je linija postojala pa je ukinuta, a najviše pate učenici koji s jarunskog područja idu u Gimnaziju Lucijana Vranjanina na Malešnici. Također, linija bi uvelike olakšala život stanovnicima drugih kvartova u zapadnom dijelu grada s obzirom na to da bi prolazila i kroz Malešnicu, Špansko i Prečko. No s time se ne slaže ZET, koji je isti prijedlog već jednom odbio. Tek nakon toga pokrenuta je peticija, a inicijatori ideje nadaju se da će velik broj ljudi ipak natjerati ZET da se predomisli.

No to je teško s obzirom na to da ZET nije uz valjano obrazloženje odbio inicijativu, nego je pokušao ljude uvjeriti da sve savršeno funkcionira te su čak pohvalili povezanost svojih linija i broj autobusa. – Prometna je povezanost zadovoljavajuća, a treba uzeti u obzir da u sklopu funkcioniranja linija gradskog prijevoza nije moguće uvijek povezati sve dijelove grada direktnom linijom – zaključili su u ZET-u, čime ne samo da su odbili građane (na što ipak imaju pravo, iako je i to diskutabilno) nego su uvrijedili i njihov zdrav razum (na što nikako nemaju pravo)... Jer uvjeravati nekoga tko se vozi sat i pol da bi prešao šest kilometara da je to super, nije ništa drugo nego uvreda zdravom razumu.

1/12

 

Ključne riječi

Komentara 11

Avatar AlPoS
AlPoS
17:20 25.09.2017.

Gospođo Stela vaša kolumna je plaćenički tekst iz jednostavnog razloga, jer niste ovome toliko puta prevarenom narodu istražili i rekli istinu, već donosite proizvoljne zaključke. Gradska firma zadužena za javni prijevoz uopće ne odlučuje kada, gdje i kako vozi bilo koja linija ili gdje se uspostavlja neka nova linija. Gradska firma je koncesionar i pruža samo uslugu u ovome slučaju prijevoza, bez da određuje ono navedeno. Vi sa tekstom bijes javnost okrećete prema onima koji ne odlučuju umjesto da navedete da postoje gradske službe, skupština ili Milan koji odlučuje o konkretnom problemu. Upravo iz svega navedenog je ovo plaćenički tekst jer sada će Milan jednostrano donijeti takvu odluku i ispasti heroj što je i cilj ovakvih tekstova koji ne upoznaju javnost sa istinitim informacijama. Odvoz smeća, asfaltiranje prometnica, sadnja cvijeća, otvaranje linija, zapošljavanje, nepotizam sve je usko vezano uz Milana, kao i vaša nepotpuna kolumna

NA
nasunis
20:23 25.09.2017.

Pa do Jaruna ima tramvaj!!!

VV
Vražji Vrag
08:55 26.09.2017.

Nemojte ljudi to raditi. Sada će ispasti da ima previše buseva prema Črnomercu.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije