zet-ova protekcija

Vijećnike odbili, a na Bandićev 
mig sedmicu produžili do Dupca

04.04.2017., Zagreb - Tramvaj broj 7, na liniji Dubec - Savski most. Photo: Anto Magzan/PIXSELL
Anto Magzan/PIXSELL
05.04.2017.
u 12:00

Tramvaj broj sedam, poručili su iz Holdinga mjesnoj samoupravi prije dva mjeseca, ne može dalje od Dubrave jer neće biti točan

Zgodno je – tim riječima ne pretjerano uzbuđeni putnici u tramvaju broj sedam komentiraju činjenicu da od prekjučer upravo tom linijom od Savskog mosta mogu doći sve do Dupca.

Prva ili pokvarena linija?

U redu im je to jer ne moraju u Dubravi više presjedati na “jedanaesticu” ili “četvorku”, ali nisu baš sigurni je li bilo potrebno produžiti put već ionako najduže linije u gradu. Oni nisu sigurni, ali je, zato, u to u potpunosti bio siguran gradonačelnik Milan Bandić, koji je naredio da “sedmica” vozi do Dupca i “petica” do Dubrave nakon što mu je to “jedan sugrađanin” predložio u emisiji Radio Sljemena. Voli on slušati svoje sugrađane, a kako je i sam više puta objasnio, upravo je zato dao i veće ovlasti mjesnoj samoupravi od 1. siječnja jer ipak su oni “prva linija kvartova”. A, kažu vijećnici, “prvu liniju” više se doživljava kao “pokvarenu liniju”, pa im prijedlozi najčešće završavaju u smeću.

– Prije dva mjeseca zamolili smo da “četvorka” i “sedmica” zamijene okretišta. Odnosno, da tramvaj broj četiri staje u Dubravi, a broj sedam vozi sve do Dupca. Holding nam je to odbio jer, objasnili su, “četvorkom” Zagrepčani idu od krajnjeg istoka grada do Glavnog kolodvora, i to se ne može mijenjati – kažu vijećnici iz Dubrave, pa dodaju kako ih je više iznenadilo objašnjenje u vezi sa “sedmicom”.

Bit će prometno nestabilna

Ona, naime, prije dva mjeseca nije mogla do Dupca jer “bi produljenje te linije negativno utjecalo na njenu točnost i redovitost”.

– Tramvajska linija broj sedam, s duljinom od 13.156 metara, danas je najdulja linija na tramvajskoj mreži grada – stoji u objašnjenju iz Holdinga, u kojem kažu kako bi linija, produljenjem za još 3270 metara do Dupca, postala “prometno nestabilna”. Problema bi moglo biti i s kontaktnom mrežom, smatraju u Sindikatu Zagrebačkog holdinga, dok iz ZET-a poručuju kako će “nova prometna organizacija osigurati još kvalitetniju povezanost, osobito istočnog dijela grada”. 

Ključne riječi

Komentara 19

MA
marjanslavko
16:32 05.04.2017.

Bliže se izbori, sve se djeli kapom i šakom našim novcem naravno...zna se da Bandić najviše glasova u tom djelu grada dobiva. Karte od 4kn već su najavili da ukidaju i tako zadnjih 17 godina samo neke laži i obmane. Jakuševac, žičara na Sljemenu sve bit problemi u gradu a grade se bezbroj fontana. Naš novac katastrofa raspodjeljen. Trebamo reći dosta ovakvomvladanju gradom!!!!

PI
pirin88
16:34 05.04.2017.

megalomanija nema mjere, bandić ide sedmicom po glasove na istok grada, a kad sve završi isti ti glasači ostat će i bez neisplative tramvajske linije i bez karata za 4 kune

Avatar liquidsky
liquidsky
12:30 05.04.2017.

Obrazac je uvijek isti: Bandić pred svake izbore improvizira poltronski se uvlačeći svakome, a firme bespogovorno slušaju. To što nema dovoljno tramvaja i vozača i što će trpjeti vozni red, nema veze. Sada će se sedmica čekati dvaput duže nego prije. Bandić je to mogao odlučiti i davno prije izbora da se ZET pripremi na produžene linije. Ali ne, Zagreb je kao vojske u prvom svjetskom ratu: što general odluči, to se odmah provodi bez obzira na mogućnosti i žrtve.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije