sigurnije na 2 kotača

Za bicikliste se u svim gradskim četvrtima spuštaju rubnjaci

Biciklistički promet u Zagrebu
Foto: Daniel Kasap/Pixsell
04.04.2014.
u 12:09

Tek 2015. godine, kako poručuju iz Grada, počinje ozbiljnije ulaganje u biciklističku infrastrukturu. Do tada se troši 6 milijuna kuna. – Biciklistički je promet i dalje vrlo nisko na listi prioriteta – kažu iz Sindikata biciklista

Postavljanje kanalica na svim mostovima preko Save, u pothodnike duž Avenije Dubrovnik, kao i spuštanje rubnjaka u svim gradskim četvrtima jedine su planirane akcije za poboljšanje i razvijanje biciklističkog prometa u Zagrebu.

Prema planu, barem kako je to prezentirano na sastanku Sindikata biciklista i predstavnika Grada, ovogodišnja predviđena ulaganja u biciklističku infrastrukturu iznose šest milijuna kuna, a tek sljedeće godine, kako su poručili iz Ureda za prostorno uređenje kao i Ureda za gospodarstvo, slijede ozbiljniji biciklistički infrastrukturni radovi, pripremljeni u skladu s novim pravilnikom.

– Biciklistički promet i dalje je vrlo nisko na listi prioriteta Ureda za promet. Problematikom biciklističke infrastrukture nitko se ne bavi sustavno i dosljedno na dovoljno visokoj razini. Politička volja, koja se vrlo često spominje, nema svoj opipljiv ekvivalent u stanju na terenu – poručili su iz Sindikata biciklista te kazali kako će i dalje inzistirati da Grad biciklistima ispuni sva obećanja.

>>I biciklisti dobili svoje parkiralište, i to u garaži u Martićevoj 69

Komentara 9

DR
dragica949
13:37 04.04.2014.

Mislim da bi mogli i osnovati udrugu pješaka,stradalih na pločnicima. Prije dvije godine u Jukićevoj ispred HZZO-a srušila me biciklistica.Na moje pitanje.<Pa kud se voziš,ženo Božja?,odgovorila je protupitanjem>Pa kud da se ja vozim?< Dok je došla hitna,ona je otperjala, aa ja završila sa napuknutom ključnom kosti.Nek se voze po obilježenim biciklističkim stazama i po cesti, a ne po našim leđima.

DU
Deleted user
13:43 04.04.2014.

Dozvoljavam da ima nekulturnih biciklista, koji osim što ne poštuju prometne propise (ili ih jednostavno ne znaju), biciklističke staze koriste kao trkače staze ... voze ko špriheri i ugrožavaju i svoju i tuđu sigurnost. Međutim nisu samo biciklisti nekulturni. Svakodnevno se vozim biciklima i ono što ja iz prve ruke mogu potvrditi a to je: da su staze redovito uže od pješačkih ali redovito su petrpane pješacima, da osim što hodaju na biciklističkim stazama ne žele se niti maknuti s njih čak i ako im pozvonite, redovito na semaforima stoje na biciklističkim stazama, na zebrama hodaju po biciklističkim stazama iako su njihove staze veće ... tako da ne bi djelila ljude po tome je li netko biciklist ili pješak, već jel netko poštuje propise ili ne ili jednostavno ima kućni odgoj ili ne. Ja osobno bi voljela da redari izađu na biciklističke staze i počnu kažnjavati pješake koji ugrožavaju sigurnost biciklista na njihovim stazama. O vozačima automobila neću niti govoriti, postoje raskršća gdje se automobili uopće ne zaustavljaju iako je biciklistička staza označena i postoji pješački prijelaz.

RU
RupertMelkus
13:58 04.04.2014.

Tako je Beznade! Nažalost prometni redari nemaju ovlasti za bicikliste (kao da oni nisu dio prometa)!, Barem mi je tako rekao jedan kada sam mu se požalio na ponašanje biciklista. Policija je ta koja treba kažnjavati bicikliste, ali to rijetkoo čini. Treba uvesti obaveznu edukaciju biciklista i svakodnevo ih kontrolirati (ne samo kako i gdje se voze, već i da li nose kacige i imaju li svjetla na biciklima) dok se ne uvede red. Također treba maknuti staze sa preuskih nogostupa u centru grada.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije