Šest kilometara, pedeset minuta. Odluče li od Gajnica do Jaruna “cipelcugom”, vrijeme je to koje će stanovnici zapadnog dijela grada provesti u šetnji. Nije malo, ali, kako kažu, češće se odlučuju na tu varijantu budući da javnim prijevozom isti put traje sat i pol. U šest kilometara presjedati moraju tri puta, što ih je toliko počelo živcirati da su pokrenuli peticiju za uvođenje direktne linije Gajnice – Jarun.
Ludi smo od toga
A iako su im u ZET–u već rekli da autobusa imaju dovoljno te pohvalili povezanost svojih linija, više od sedamsto Zagrepčana, koliko ih je do jučer potpisalo online peticiju za uvođenje direktne linije, ipak misli da si “ZET povezanost može okačiti o rep”.
– Djeca s jarunskog područja koja idu u gimnaziju na Malešnici muče se s nepostojanjem dobre veze, kao i Gajničani koji rade na Jarunu – objasnila je pokretanje peticije Višnja Skorin pa dodala kako bi linija, koja bi iz Gajnica, preko Malešnice, Španskog i Prečkog došla do Jaruna bolje prometno povezala Gimnaziju Lucijana Vranjanina, Sportski centar Jarun i općenito stanovnike kvartova na zapadu. Složili su se s njom i potpisnici zahtjeva za novi autobus, pogotovo roditelji čiji klinci dane imaju ispunjene aktivnostima.
– Svakodnevno “taksiram” na toj relaciji razvozeći svoju djecu iz glazbene škole u Gajnicama na Mladost na atletiku i na Jarun na veslanje. Ludi smo svi od toga, previše novca trošim za gorivo, a djeca mi imaju pravo na besplatan pokaz – objasnila je Mirela Vranić, koja nije jedina “mama taksi”. Razvozi i Biserka Ninković, i to, kako kaže, jer joj ne pada na pamet da djecu samu šalje na autobuse koji prvo iz Gajnica voze do Črnomerca ili Ljubljanice, pa onda tek do potrebne destinacije.
Općenito je zadovoljavajuće
– Prije nekoliko godina bila je linija koja nije išla u smjeru okretišta. Ne znam točno koji broj, ali znam da sam najnormalnije jednim busom od Gajnica do Jankomira išao na posao. Zašto su je ukinuli, ne znam – rekao je Fran Livić, koji je također potpisao peticiju za liniju. Da njima ne treba, ali da će svejedno potpisati, ne bi li pomogli svojim susjedima u kvartu, odlučili su Damir Cindrić i Jela Šabarić.
– Ne idem gotovo nikad do Jaruna, ali mladež ide, pa neka im – rekla je Jela Šabarić. A mladež će, čini se, i dalje ići presjedajući.
– Na zapadu grada prometuju linije 115, 116, 134 i 146 koje su spojene s terminalima Ljubljanica i Črnomerec, odakle se presjedanjem na tramvajski/autobusni podsustav nastavlja putovanje. Općenito, prometna je povezanost zadovoljavajuća, a treba uzeti u obzir da u sklopu funkcioniranja linija gradskog prijevoza nije moguće uvijek povezati sve dijelove grada direktnom linijom.
"6km za 50 minuta", pa jos "setnja"; kaj su svi - atleticari???